Monika Zosowska dyrektorem marketingu Miraculum
Monika Zosowska została nowym dyrektorem marketingu w firmie kosmetycznej Miraculum, do której należą takie marki jak Pani Walewska, Być może i Wars. Zastąpiła Urszulę Pierzchałę, która została doradcą zarządu firmy ds. marketingu.
Monika Zosowska będzie odpowiadała za tworzenie strategii marketingowej dla wszystkich marek wchodzących w skład portfolio spółki, budowanie silnej pozycji Miraculum, a także zarządzanie komunikacją marketingową i działaniami social media.
Na objętym właśnie stanowisku dyrektora marketingu zastąpi Urszulę Pierzchałę, która została doradcą zarządu spółki ds. marketingu.
Monika Zosowska ostatnio była kierownikiem ds. produktów w Grupie Neuca. Wcześniej przez ponad trzy lata pracowała jako dyrektor marketingu w Laboratoria Natury.
Równie długo pełniła funkcję marketing managera w Omega Pharma. Była też marketing managerem w Lifetech, sponsoring managerem w PZU. Karierę zaczynała jako marketing manager w firmie Soraya, w której przepracowała siedem lat.
Monika Zosowska jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, gdzie uzyskała magistra na wydziale Zarządzania i Marketingu. Ukończyła także Szkołę Praktycznego Zarządzania - studia organizowane przez SGH i Francuski Instytut Zarządzania (IFG).
Dołącz do dyskusji: Monika Zosowska dyrektorem marketingu Miraculum