SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rzeczniczka prasowa Roberta Lewandowskiego przeszła do inicjatywy ONZ

Monika Bondarowicz, dotychczasowa rzeczniczka prasowa i szefowa komunikacji Roberta Lewandowskiego, rozpoczęła pracę jako doradczyni UN Global Compact.

Monika Bondarowicz współpracuje z inicjatywą ONZ - UN GC Network Poland. Jako wewnętrzny doradca będzie wspierać działania UNGC Network Poland w obszarze komunikacji i wsparcia działań w ramach pomocy humanitarnej.

UN Global Compact to największa na świecie inicjatywa skupiająca zrównoważony biznes. Od momentu powołania w 2000 roku przez Sekretarza Generalnego ONZ zrzesza obecnie ponad 10 000 członków z całego świata. UN Global Compact Network Poland stanowi sekretariat polskich członków UNGC oraz akcelerator programów i działań lokalnych.

- Cieszę się i jestem dumna, że Monika Bondarowicz swoim doświadczeniem, będzie wspierać naszą organizację w tak kluczowym momencie. UN GCNP, zostało bowiem włączone w łańcuch działań humanitarnych, w związku z wojną w Ukrainie. Aktualnie tworzymy stabilny system długofalowej pomocy uchodźczyniom i uchodźcom z Ukrainy, wskazujemy 8 obszarów ( zakwaterowanie, zatrudnienie, edukacja, zdrowie fizyczne i psychiczne, pomoc prawna, wyżywienie, logistyka, przeciwdziałanie handlowi ludźmi), w których działania długoterminowe są niezbędne. Koordynacja komunikacji tych obszarów, wsparcie merytoryczne, jak i konkretne działania z naszymi partnerami należeć będą do obowiązków Moniki - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Marta Rogalska, head of communications UN GCNP

Zobacz: Apel UN Global Compact Network Poland o długoterminowe wsparcie dla Ukrainek i Ukraińców

Monika Bondarowicz prawie cztery lata była rzeczniczką prasową Lewandowskiego

Monika Bondarowicz od sierpnia 2018 roku do 15 marca 2022 roku, pracowała jako dyrektorka komunikacji i relacji z mediami oraz rzeczniczka prasowa Roberta Lewandowskiego.  Odpowiadała za przygotowanie i wdrożenie strategi komunikacji i wizerunku, zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za komunikację zewnętrzną, globalną współpracę z mediami, szeroką współpracę z klubem Bayern Monachium.

Zobacz: Robert Lewandowski, Wersow i Friz najpopularniejszymi influencerami

Ponadto była odpowiedzialna za całościową koordynację prac nad dokumentem o Robercie Lewandowskim dla Amazon Prime wraz z Papaya Films, koordynowała komunikację spółek zależnych i partnerów biznesowych Roberta Lewandowskiego. Odpowiadała również za prowadzenie wielu inicjatyw CSRowych, launch nowych projektów i współprac.

Podczas jej kadencji Roberta Lewandowskiego można było zobaczyć na okładkach najważniejszych światowych tytułów takich jak: The New York Times, Washington Post, The Guardian, The Time, El Pais, Zeit, Focus, Kicker, Bild, France Football, Marca, Tuttosport czy Sport Illustrated.

Współpracę z Robertem Lewandowskim mogę opisać jako niesamowitą przygodę, a jednocześnie duże, międzynarodowe wyzwanie, związane z olbrzymią odpowiedzialnością. Wspólne działania rozpoczęliśmy miesiąc po mundialu w Rosji, mierząc się wówczas z dużym kryzysem powstałym, po porażce Reprezentacji Polski. Aktualnie marka osobista Roberta Lewandowskiego jest bezkonkurencyjnym "role model", w Polsce jak i za granicą. Moja praca została wykonana, osiągnęliśmy założone cele. Dziś, nawiązane kontakty i międzynarodowe doświadczenie pozwolą mi realizować kolejne wyzwania jakimi są doradztwo dla agendy ONZ, w ramach UN GCNP oraz rozwijanie własnego projektu HR Tech - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Monika Bondarowicz, doradca UN GCNP

Monika Bondarowicz ma ponad 15-letnie doświadczenie w komunikacji, w tym w zarządzaniu kryzysami. Przed pracą dla najlepszego polskiego piłkarza odpowiadała za komunikację korporacyjną Discovery Networks w Point of View Business Comunications. Tam też obsługiwała takich klientów jak: Affidea, Eisenberg, Fantasy Expo czy P4 (Play).

Bondarowicz pracowała również w agencji Garden of Words, gdzie wspomagała działania komunikacyjne Costa Coffee, Avon czy IKEA.

Do 2011 roku w ramach POT zajmowała się promocją Polski na rynkach zagranicznych (Niemcy, Wielka Brytania, Francja), we współpracy z PL2012. Wcześniej w Maspex / Polski Lek odpowiadała za markę Pluszzz na rynku polskim i węgierskim.

Jest absolwentką psychologii społecznej (specjalizacja Psychologia Konsumencka) na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Ukończyła również studia managerskie na SGH oraz  Trends in Communications na FIT w Nowym Jorku.

Dołącz do dyskusji: Rzeczniczka prasowa Roberta Lewandowskiego przeszła do inicjatywy ONZ

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mój Nick
Fajna kariera. Gratulacje.
odpowiedź
User
Piłkarski Poker
To była konkretna jednostka, z dużymi kochones, ciekawe kto ją zastąpi.
odpowiedź
User
RL9COMPANY
I tak długo wytrzymała
odpowiedź