“Moje Mieszkanie” najbardziej w dół, “Weranda” liderem wzrostu
“Cztery Kąty” mimo spadku utrzymały pozycję lidera sprzedaży wśród miesięczników wnętrzarskich w marcu br. Najwięcej straciło “Moje Mieszkanie”, a największym wzrostem pochwalić się może “Weranda”.
Sprzedaż ogółem “Czterech Kątów” (Agora SA) w marcu 2011 roku wyniosła 98 611 egz. i była o 17,1 proc. niższa niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę w zestawieniu zajął miesięcznik “M jak Mieszkanie” (Murator SA), który sprzedał się w marcu br. w nakładzie 44 812 egz., notując spadek o 2,2 proc. względem marca 2010 roku.
Na trzecim miejscu znalazło się pismo “Moje Mieszkanie” (Murator SA) ze średnią sprzedażą ogółem na poziomie 41 892 egz. To mniej o 18,4 proc. niż rok wcześniej, co jest największym spadkiem w zestawieniu.
Największy wzrost zanotowała zajmująca czwarte miejsce “Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot), której sprzedaż ogółem poszła do góry w trzecim miejscu br. o 15,6 proc. do 28 025 egz.
Wirtualnemedia.pl | marzec | |
ZKDP | 2011 | 2010 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Cztery Kąty | 98 611 | 118 885 |
M jak Mieszkanie | 44 812 | 45 812 |
Moje Mieszkanie | 41 892 | 51 353 |
Weranda | 28 025 | 24 233 |
Dobre Wnętrze | 17 251 | 17 162 |
Dom & Wnętrze | 14 717 | 15 153 |
Porównując dane z marca br. do danych z lutego br. widać, że największy wzrost sprzedaży zanotowały “Cztery Kąty” (o 20,1 proc.), a najwięcej straciło pismo “Dobre Wnętrze” (Murator, spadek o 17,9 proc.).
Wirtualnemedia.pl | 2011 | |
ZKDP | marzec | luty |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Cztery Kąty | 98 611 | 82 081 |
M jak Mieszkanie | 44 812 | 44 488 |
Moje Mieszkanie | 41 892 | 49 576 |
Weranda | 28 025 | 27 524 |
Dobre Wnętrze | 17 251 | 21 018 |
Dom & Wnętrze | 14 717 | 15 211 |
Dołącz do dyskusji: “Moje Mieszkanie” najbardziej w dół, “Weranda” liderem wzrostu