SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Moje Mieszkanie” najbardziej w dół, “Weranda” liderem wzrostu

“Cztery Kąty” mimo spadku utrzymały pozycję lidera sprzedaży wśród miesięczników wnętrzarskich w marcu br. Najwięcej straciło “Moje Mieszkanie”, a największym wzrostem pochwalić się może “Weranda”.

Sprzedaż ogółem “Czterech Kątów” (Agora SA) w marcu 2011 roku wyniosła 98 611 egz. i była o 17,1 proc. niższa niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę w zestawieniu zajął miesięcznik “M jak Mieszkanie” (Murator SA), który sprzedał się w marcu br. w nakładzie 44 812 egz., notując spadek o 2,2 proc. względem marca 2010 roku.

Na trzecim miejscu znalazło się pismo “Moje Mieszkanie” (Murator SA) ze średnią sprzedażą ogółem na poziomie 41 892 egz. To mniej o 18,4 proc. niż rok wcześniej, co jest największym spadkiem w zestawieniu.

Największy wzrost zanotowała zajmująca czwarte miejsce “Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot), której sprzedaż ogółem poszła do góry w trzecim miejscu br. o 15,6 proc. do 28 025 egz.

Wirtualnemedia.plmarzec
ZKDP20112010
TytułSprzedaż ogółem
Cztery Kąty98 611118 885
M jak Mieszkanie44 81245 812
Moje Mieszkanie41 89251 353
Weranda28 02524 233
Dobre Wnętrze17 25117 162
Dom & Wnętrze14 71715 153


Porównując dane z marca br. do danych z lutego br. widać, że największy wzrost sprzedaży zanotowały “Cztery Kąty” (o 20,1 proc.), a najwięcej straciło pismo “Dobre Wnętrze” (Murator, spadek o 17,9 proc.). 

Wirtualnemedia.pl2011
ZKDPmarzecluty
TytułSprzedaż ogółem
Cztery Kąty98 61182 081
M jak Mieszkanie44 81244 488
Moje Mieszkanie41 89249 576
Weranda28 02527 524
Dobre Wnętrze17 25121 018
Dom & Wnętrze14 71715 211


 

Dołącz do dyskusji: “Moje Mieszkanie” najbardziej w dół, “Weranda” liderem wzrostu

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
fiona
A jak sprzedaż tygodników opinii? Od czasu sukcesów "Uważam Rze" jakoś rankingi znikły.
odpowiedź
User
mar
Takie pisma można porównać do małego portaliku wnętrzarskiego, patrząc na zasięg...
odpowiedź
User
hehe
Jak czaczkowska była w Werandzie, to podniosła sprzedaż. To ciekawe, że dobrych ludzi się nie próbuje zatrzymać
odpowiedź