„Moje Mieszkanie” na czele sprzedaży. „M jak Mieszkanie” z największym spadkiem
W maju br. pozycja lidera sprzedaży wśród magazynów wnętrzarskich należała do „Mojego Mieszkania”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła „Weranda”, zaś najwięcej straciło „M jak Mieszkanie”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, iż sprzedaż ogółem „Mojego Mieszkania” (ZPR Media) w maju 2015 roku wyniosła 55 012 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zmniejszyła się ona o 3,06 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Druga pozycja należała do miesięcznika „Cztery Kąty” (Agora). Sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej poszła w dół o 7,57 proc. do poziomu 51 148 egz.
Ostatnie miejsce na podium zajął, wydawany przez ZPR Media, miesięcznik „M jak Mieszkanie”. Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 36 532 egz., po spadku o 23,36 proc. - największym w zestawieniu.
Tuż za podium uplasowała się „Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot). Jej średni wynik zwiększył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 14,35 proc. do 27 983 egz.
ZKDP | maj | |||||
Wirtualnemedia.pl | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Moje Mieszkanie | 108 000 | 55 185 | 55 012 | 105 023 | 59 748 | 56 748 |
Cztery Kąty | 107 000 | 56 505 | 51 148 | 100 000 | 55 735 | 55 335 |
M jak Mieszkanie | 91 500 | 36 833 | 36 532 | 92 000 | 47 859 | 47 664 |
Weranda | 43 000 | 27 983 | 27 983 | 43 000 | 24 471 | 24 471 |
Dobre Wnętrze | 35 800 | 15 002 | 12 430 | 36 900 | 13 678 | 11 665 |
Dom & Wnętrze | 20 700 | 7 685 | 6 987 | 28 500 | 11 858 | 8 353 |
W maju br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem, wynoszącym 9,34 proc., również pochwalić się mogła „Weranda”. Z kolei największy spadek odnotowały „Cztery Kąty” - było to 28,41 proc.
ZKDP | 2015 | |||||
Wirtualnemedia.pl | maj | kwiecień | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Moje Mieszkanie | 108 000 | 55 185 | 55 012 | 108 400 | 62 998 | 62 996 |
Cztery Kąty | 107 000 | 56 505 | 51 148 | 118 000 | 76 813 | 71 446 |
M jak Mieszkanie | 91 500 | 36 833 | 36 532 | 91 500 | 48 335 | 48 063 |
Weranda | 43 000 | 27 983 | 27 983 | 43 000 | 25 592 | 25 592 |
Dobre Wnętrze | 35 800 | 15 002 | 12 430 | 35 800 | 14 820 | 12 360 |
Dom & Wnętrze | 20 700 | 7 685 | 6 987 | 21 500 | 8 282 | 6 924 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” na czele sprzedaży. „M jak Mieszkanie” z największym spadkiem