Mistrzowski telewizor w kampanii mobilnego kredytu w mBanku (wideo)
W nowej odsłonie kampanii reklamowej mBanku prezentowana jest możliwość sprawdzenia stanu konta i wzięcia kredytu gotówkowego poprzez aplikację mobilną. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Grey Group, Mindshare Polska, Flota Filmowa i Streetcom.
Bohater nowej reklamy mBanku wybiera w sklepie duży telewizor, żeby oglądać na nim mistrzostwa, ale przed kasą orientuje się, że nie ma wystarczająco dużo środków na koncie. Jednak dzięki aplikacji mobilnej banku może na smartfonie nie tylko sprawdzić stan swojego rachunku, lecz także wziąć błyskawiczny kredyt gotówkowy.
To drugi etap kampanii reklamującej usługi bankowości mobilnej i internetowej oferowane przez mBank. W pierwszej odsłonie, rozgrywającej się w kinie, prezentowane były program rabatowy mOkazje i przelewy na numer telefonu (przeczytaj więcej i zobacz spot).
Akcja reklamowa obejmuje telewizję (wszystkie główne kanały i wybrane tematyczne), internet (serwisy mobilne), kina oraz outdoor (prawie tysiąc billboardów, citylightów i backlightów).
Kreację kampanii przygotowała agencja Grey Group, a spoty - nakręcone przez Tomasza Augustynka, a wyreżyserowane przez Juliana Pugsleya - wyprodukował dom produkcyjny Flota Filmowa. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska, a agencja Streetcom zajmuje się akcją rekomendacyjną z udziałem tysiąca osób testujących i polecających nową aplikację mBanku.
Dołącz do dyskusji: Mistrzowski telewizor w kampanii mobilnego kredytu w mBanku (wideo)