Milion widzów serialu „19+”. TVN liderem w grupie komercyjnej
Nowy paradokument „19+” ogląda średnio 1,04 mln osób. Produkcja daje TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i pierwsze w grupie komercyjnej 16-49, docelowej dla reklamodawców.
Premierowe odcinki „19+” oglądać można na antenie TVN w dni powszednie o godz. 16.30, począwszy od 7 listopada br. Pierwsze 12 odcinków (pokazane do 23 listopada br.) oglądało średnio 1,04 mln widzów. Przełożyło się to na 10,69 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 16,28 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Do tej pory największą popularnością cieszył się odcinek z 23 listopada. Zgromadził on przed telewizorami 1,15 mln oglądających. Emisja ta miała również najwyższe udziały - wyniosły one odpowiednio 11,86 proc. i 18,52 proc.
Wirtualnemedia.pl | Wszyscy 4+ | 16-49 | |||
Data | Start | Koniec | AMR | SHR % | SHR % |
2016-11-07 | 16:30:02 | 16:57:01 | 1 069 146 | 10,94% | 15,07% |
2016-11-08 | 16:30:09 | 16:57:03 | 1 099 288 | 11,28% | 17,82% |
2016-11-09 | 16:29:52 | 16:56:51 | 1 011 105 | 10,50% | 16,23% |
2016-11-10 | 16:29:55 | 16:56:46 | 1 119 464 | 11,69% | 17,88% |
2016-11-14 | 16:30:10 | 16:56:40 | 1 065 506 | 11,42% | 15,79% |
2016-11-15 | 16:29:51 | 16:56:37 | 1 125 208 | 11,24% | 17,16% |
2016-11-16 | 16:29:42 | 16:56:18 | 892 742 | 8,83% | 12,96% |
2016-11-17 | 16:29:05 | 16:56:30 | 1 052 171 | 10,73% | 17,38% |
2016-11-18 | 16:30:10 | 16:56:43 | 983 233 | 10,14% | 16,53% |
2016-11-21 | 16:29:23 | 16:55:45 | 934 852 | 9,85% | 13,67% |
2016-11-22 | 16:30:02 | 16:56:36 | 932 489 | 9,87% | 16,75% |
2016-11-23 | 16:29:58 | 16:56:57 | 1 146 299 | 11,86% | 18,52% |
Średnio: | 1 035 854 | 10,69% | 16,28% |
TVN paradokumentalny serial „19+” emituje mniej więcej między godz. 16.29, a 16.56. Stacja ma w tym czasie 10,51 proc. udziału wśród wszystkich widzów, co daje jej trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.
Liderem w tym paśmie jest Polsat, nadający wówczas konkurencyjny paradokument „Na ratunek 112”, co przekłada się na 14,23 proc. udziału. Druga jest TVP1 (powtórki „Ojca Mateusza”; 11,64 proc.), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypada TVP2 (gł. powtórki seriali; 6,74 proc.).
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 pierwszy jest już jednak TVN, mający 16 proc.. Dalej plasują się: Polsat (13,77 proc.), Dwójka (7,33 proc.) i Jedynka (6,98 proc.).
Dni powszednie - 16:29-16:56 | Wszyscy 4+ | 16-49 |
Stacja | SHR % | SHR % |
Polsat | 14,23% | 13,77% |
TVP1 | 11,64% | 6,98% |
TVN - 19+ | 10,51% | 16,00% |
TVP2 | 6,74% | 7,33% |
„19+” to produkcja z gatunku scripted docu, która opowiada historie absolwentów klasy maturalnej, próbujących odnaleźć się w dorosłym świecie. Serial przedstawia losy grupy przyjaciół mieszkających ze sobą, których poznajemy w przełomowym dla nich momencie - tuż po uroczystym rozdaniu świadectw maturalnych.
Scripted docu produkowany jest przez krakowski oddział TVN. Zdjęcia rozpoczęto jesienią zeszłego roku.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w październiku br. wyniósł 11,30 proc.
Dołącz do dyskusji: Milion widzów serialu „19+”. TVN liderem w grupie komercyjnej