Mikołajkowy Blok Reklamowy i “Wydarzenia” z rekordami
Średnio 7,31 mln widzów obejrzało ósmy Mikołajkowy Blok Reklamowy, który Polsat pokazał 6 grudnia br. przed "Wydarzeniami". Dzięki temu Fundacji Polsat udało się zebrać rekordową kwotę ponad 2 mln zł. Rekord oglądalności zanotowały też wczoraj „Wydarzenia”.
Blok nadany został o godz. 18.45, czyli tuż przed głównym wydaniem „Wydarzeń” i trwał ok. 12 min., a udział Polsatu w czasie jego emisji wyniósł 45,06 proc. Jeszcze lepiej było w grupie komercyjnej - reklamy oglądało tam prawie 55 proc. osób w wieku 16 do 49 lat zasiadających wtedy przed telewizorem. W tym roku blok obejrzeć mogli też internauci za pomocą aplikacji internetowej ipla. Z tej możliwości skorzystało 4 185 użytkowników. Cała zebrana kwota - ponad 2 mln zł - zostanie przekazana na leczenie i rehabilitację dzieci.
Dzięki emisji bloku “Wydarzenia”, które wystartowały ok 18.58, tego dnia obejrzało aż 6,91 mln osób - to rekordowa widownia serwisu informacyjnego Polsatu w ponad siedmioletniej jego historii. Udział programu w rynku wyniósł 41,60 proc. Dziennik Polsatu wygrał 6 grudnia br. z "Faktami" TVN, które o 19.00 wybrało 4,21 mln widzów oraz z "Wiadomościami" TVP 1 (godz. 19.30), które przyciągnęły 4,24 mln oglądających.
>>> Rekordowa przewaga „Faktów” nad „Wiadomościami”
Do oglądania tegorocznego Mikołajkowego Bloku Reklamowego zachęcały cztery specjalne spoty reklamowe, w którym wystąpili Krzysztof Kowalewski, szef "Wydarzeń" Jarosław Gugała oraz reporterzy serwisu (zobacz filmy promocyjne).
W ubiegłym roku średnia oglądalność Mikołajkowego Bloku Reklamowego wyniosła 6,18 mln osób. Wtedy na rzecz Fundacji Polsat udało się zebrać 1,59 mln zł (więcej na ten temat). Łącznie osiem dotychczasowych edycji akcji przyniosło ponad 8,4 mln zł dochodu, który przeznaczono dla podopiecznych Fundacji Polsat.
Mikołajkowy Blok Reklamowy | Oglądalność (Nielsen) | Wpływy (dane Polsatu) | ||||
Wszyscy 4+ | ||||||
Data | Start | Koniec | AMR | SHR % | PLN | |
06-12-2004 | 20:00 | 20:05 | 4 557 021 | 26,39% | 554 430,34 zł | |
06-12-2005 | 18:45 | 18:52 | 4 599 304 | 29,42% | 683 000,00 zł | |
06-12-2006 | 18:45 | 18:51 | 4 348 263 | 29,04% | 530 000,00 zł | |
06-12-2007 | 18:45 | 18:56 | 3 957 457 | 26,57% | 880 000,00 zł | |
06-12-2008 | 18:45 | 18:54 | 3 731 612 | 26,34% | 800 704,00 zł | |
06-12-2009 | 18:45 | 18:56 | 5 853 974 | 33,80% | 1 370 000,00 zł | |
06-12-2010 | 18:45 | 18:57 | 6 227 465 | 39,43% | 1 599 781,64 zł | |
06-12-2011 | 18:45 | 18:57 | 7 309 576 | 45,06% | 2 000 999,58 zł |
Dołącz do dyskusji: Mikołajkowy Blok Reklamowy i “Wydarzenia” z rekordami
I jakie dane są prawdziwe?
Wg mnie te tutaj,a to co polsat podawał w tv i na swojej stronie to pewnie oglądalność z najwyższego momentu.
a te tutaj to średnia.
Wirtualnemedia.pl to jedyny wiarygodny i rzetelny serwis. Gratulacje!!!