Międzynarodowe rozmówki reklamują europejskie desery Wedla (wideo)
Lotte Wedel wprowadza serię słodyczy inspirowanych europejskimi deserami. Ich debiut wspiera kampanią reklamową przygotowaną przez agencje Grandes Kochono, OMD, 24/7Communication i Cosmo.
Wedel do swojej oferty dużych czekolad mlecznych dołączył takie o smaku Tiramisu, Panna Cotta, Crème Brûlée i Brownie. Do oferty dołączyły praliny, batony, a także klasyczne 100-gramowe tabliczki oblane gorzką czekoladą.
Nową serię produktów będzie promować kampania obejmująca telewizję (30-sekundowy spot w stacjach ogólnopolskich i tematycznych), outdoor (standardowe nośniki, 15-sekundowe spoty na ekranach bankomatów), kina (specjalne wieczory z Wedlem) oraz internet (m.in. konkurs na stronie wedel.pl, w którym do wygrania będą loty do europejskich miast i nowa seria deserowych produktów).
Kreacją spotu zajęła się agencja Grandes Kochonos, a zakupem mediów - dom mediowy OMD. Działania PR realizuje agencja 24/7Communication, natomiast za digital odpowiada agencja Cosmo.
Dołącz do dyskusji: Międzynarodowe rozmówki reklamują europejskie desery Wedla (wideo)