Michał Wiśniewski: z Isobar Poland do Cheil Poland
Michał Wiśniewski objął nowo utworzoną funkcje head of social w Cheil Poland. Wcześniej pracował w agencjach Isobar Poland, Socializer, Mint Media i ARBOinteractive.
W Cheil Poland Wiśniewski będzie kierowanie działem social media oraz odpowiadał za rozwój jego kompetencji.
Przez ostatnie dwa lata pełnił funkcję head of direct sales w agencji Socializer, która po przejęciu na początku br. przez Dentsu Aegis Network została włączona do Isobar Poland (więcej na ten temat). Wcześniej przez rok pracował jako new business manager w Mint Media oraz przez trzy lata w grupie ARBOinteractive, gdzie odpowiadał za rozwój sprzedaży bezpośredniej w dziale Facebook Now.
Z branżą reklamy internetowej związany jest od 2009 roku. Współtworzył i realizował kampanie m.in. dla Diageo, EMI Music Poland, FOX International Channels Poland, H&M, Hasbro, Komisji Nadzoru Finansowego, Levi’s, Marks&Spencer, McDonald’s, AXN, Unipetrol, Avivy, Unilevera, PKO BP czy Procter & Gamble.
Jest absolwentem polityki społecznej i dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim. Publikuje w mediach branżowych, jest trenerem i prelegentem na konferencjach i szkoleniach z zakresu social media.
Dołącz do dyskusji: Michał Wiśniewski: z Isobar Poland do Cheil Poland