SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Michał Wiśniewski w rewolucyjnej kampanii Avansu (wideo)

Rusza kampania reklamowa sieci elektromarketów Avans z udziałem Michała Wiśniewskiego. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Demo Effective Launching, Alvernia Studios i Easy Media.

Rozpoczęta właśnie kampania sieci Avans jest utrzymana w stylistyce rewolucji, którą podkreśla już hasło główne: „Rewolucyjnie niskie ceny”. Akcja ma w ten sposób podkreślać, że urządzenia RTV/AGD i multimedia są dostępne w Avansie w atrakcyjnych cenach, a ponadto produkty można kupować w serwisie Avans.pl, a potem odbierać w stacjonarnych sklepach tej sieci.

- To sygnał dla tych klientów, w których wirtualne zakupy cały czas budzą opór. Chcemy ich przekonać, że zakupy w sklepie internetowym są równie bezpieczne, jak zakupy w tradycyjnym rozumieniu tego słowa - wyjaśnia Arkadiusz Tomala, wiceprezes Avansu.

- Kampania ma za zadanie zobrazować zupełnie nową strategię dla marki AVANS - rewolucyjną zmianę sposobu myślenia, obalenie zastałego porządku, dynamiczną ekspansję i budowę silnej sieci elektromarketów w całej Polsce - opisuje Arkadiusz Tomala. - Dlatego motywem reklam jest mur ymbolizujący stagnację na rynku branży multimedia/RTV/AGD, młot burzący ten porządek i jednocześnie rewolucjonizujący układ sił w branży oraz wyrazisty celebryta - Michał Wiśniewski, który cały czas bardzo mocno identyfikowany jest z brandem Avans - dodaje Tomala.

Akcja reklamowa - zaplanowana na cały grudzień - obejmuje przede wszystkim telewizję. Kreację kampanii przygotowała agencja Demo Effective Launching, spoty wyreżyserował Kuba Łubniewski, a wyprodukowała firma Alvernia Studios, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Easy Media.

 >>> Michał Wiśniewski reklamuje sieć Avans (foto galeria)

>>> Zobacz wszystkie spoty telewizyjne

Dołącz do dyskusji: Michał Wiśniewski w rewolucyjnej kampanii Avansu (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pawlak
Chętnie za jakiś czas przyjrzę się wynikom sprzedaży w obu sieciówkach. Wiśniewski robił Avansowi podobno dobrą robotę a Doda?

http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/doda-nago-reklamuje-markety-media-expert-wideo
odpowiedź
User
kowalski
primo: Polska nie ogranicza się do Warszawy. secundo: Ważne żeby reklama sprzedawała (jaki target taka reklama).
odpowiedź
User
nowak
Ło matko... krzyk o rewolucji a w komunikacji ledwie ewolucja w stronę online... przaśność, nyndza i przejedzony Wiśnia... aż tęskni się za kosmitką Avansu. No i jeszcze kolejny hafciarski gracz Oleole z biciem po ryjach... choć w sumie jakby tak połączyć? Doda bijąca Wiśnię po ryju z krzykiem "Dostałam Avans! Jestem goła w Euro! Oleole!"... sad
odpowiedź