Mężczyźni w wieku od 18 do 34 lat online
Mężczyźni w wieku od 18 do 34 lat stanowią 26,9 procenta całejmęskiej populacji internetowej w USA - szacuje eMarketer.
Według eMarketera do 2011 roku wskaźnik ten wzrośnie do poziomu28,1 procenta.
Wówczas z Internetu w USA ma korzystać 10,8 miliona mężczyzn wwieku od 18 do 24 lat oraz 15,8 miliona mężczyzn w wieku od 25 do34 lat. W ubiegłym roku było to odpowiednio 9,4 i 13,7 milionainternautów.
Z kolei z danych firmy badawczej Nielsen Media Research, naktóre powołuje się eMarketer, wynika, że mężczyźni w wieku od 18 do34 lat spędzają każdego dnia online około dwóch godzin. To wciążjednak mniej niż w przypadku czasu przeznaczanego na oglądanietelewizji czy słuchanie radia.
Wskazują też oni na tradycyjne media jako bardziej skuteczne wprzypadku reklam skierowanych właśnie do tej grupy wiekowej. Wbadaniu przeprowadzonym w czerwcu przez firmę Hall & Partnersdla pisma Maxim, 74 procent respondentów najbardziej efektywną podtym względem uznało telewizję, 56 procent czasopisma, 55 procentInternet, a 17 procent radio.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Mężczyźni w wieku od 18 do 34 lat online