Historia o towarze, rakietach i "sprzątnięciu staruszka" reklamuje McWrap w McDonald's
W nowej kampanii reklamowej McDonald's Polska promuje kanapki McWrap. Akcję przygotowały DDB Warszawa, OMD i Opus Film.
Przygotowany na potrzeby kampanii 60-sekundowy spot reklamowy nawiązuje konwencją do popularnych filmów akcji.
Tajemnicza kobieta podjeżdża do punktu McDrive i zamawia dwa McWrapy. Przyjmujący zamówienie pracownik McDonald's przypadkowo podsłuchuje jej niepokojąco brzmiącą rozmowę telefoniczną. Mówi w niej o "ogarnięciu towaru", "rakietach" i "sprzątnięciu staruszka". W jednej chwili jednak cała aura tajemnicy się rozpływa, kiedy bohaterka odbiera już zamówienie.
Spot można oglądać m.in. w telewizji i internecie.
W ostatniej kampanii reklamowej McDonald's Polska kanapki z oferty sieci promował dziennikarz Wojciech Mann i artysta Jan-Rapowanie.
Koncept kreatywny kampanii przygotowała i zrealizowała agencja DDB. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD, zaś działania w social media McDonald’s Polska prowadzi Isobar Polska. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Opus Film.
Dołącz do dyskusji: Historia o towarze, rakietach i "sprzątnięciu staruszka" reklamuje McWrap w McDonald's
powinni zdelegalizować reklamy maca w Polsce
serio nie rozumiem jak można zapłacić za takie dzieło