SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

mBank przeprasza za awarię w internecie

We wtorek przez kilka godzin nie działały serwisy internetowe mBanku. Na Facebookowym fanpage’u banku zaroiło się od skarg klientów.

We wtorek od 11 do 16 nie można było wejść na różne strony internetowe mBanku - nie tylko serwis transakcyjny, lecz również główny portal. Klienci banku na bieżąco informowali o tych trudnościach na jego Facebookowym fanpage’u, dodając też dokumentujące to zrzuty ekranów. „Długo jeszcze będzie trwała ta komedia?! cały dzień nic nie działa, a jeszcze słyszy się bezczelne odpowiedzi, że to rzekomo wina klienta” - emocjonował się jeden z użytkowników. „mBank - 0 zł prowadzenie, 0 zł przelewy, 0 szans na dostęp przez internet. Najbardziej niedostępny bank. Sprawdź!” - ironicznie skomentował inny internauta.

mBank na bieżąco reagował na komentarze klientów - na Facebooku oraz za pośrednictwem mLinii. Bank utrudnienia w dostępie do swoich serwisów wyjaśniał zwiększonym ruchem na tych stronach. Nie wiadomo, czy związek z tym miała przerwa modernizacyjna, która trwała w serwisie mBanku przez kilka godzin w nocy z poniedziałku na wtorek.

Już po usunięciu wszystkich trudności bank przeprosił klientów za spowodowane tym niedogodności.


 

  • Więcej informacji:
  • MBank

Dołącz do dyskusji: mBank przeprasza za awarię w internecie

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dewiza
Najgorszy,bałaganiarski Bank w Polsce.
0 0
odpowiedź
User
klientka
Pół dnia wczoraj spędziłam na infolinii. Za pierwszy razem konsultantka powiedziała, że nie mogę się zalogować z winy banku (choć oczywiście nie użyła sformułowania: nasz bląd ;)). Kolejne zaś twierdziły, że to moja wina i że na pewno się źle zalogowałam, blokując sama sobie konto. Farsa!
Do tej pory, mimo kilku wpadek (płatna lista haseł, niekompetentna obsługa w punkcie) uważałam, że to niezmiennie dobry bank. Wczoraj zmieniłam zdanie. Nie polecam!
0 0
odpowiedź
User
karol
Gów.o prawda. Jestem klientem mBanku od kilku lat i nie mam zastrzeżeń do jego działalności. Awarie zdarzają się w różnych miejscach,czasami w sposób nieoczekiwany,takie jest życie. Tak i teraz a podnoszenie histerii i obraźliwe teksty pod adresem mBanku źle świadczą o samych autorach. Jak się komu nie podoba i tak bardzo mu źle w mBanku to wynocha!!! - jest wiele innych banków i nikt nikogo siłą nie trzyma.
0 0
odpowiedź