Maryla Rodowicz będzie reklamować Gellwe
Ambasadorką reklamową marki deserów, ciast i dodatków do pieczenia Gellwe (produkowanych przez FoodCare) została Maryla Rodowicz. Komunikacja marketingowa z jej udziałem zacznie się pod koniec listopada.
Maryla Rodowicz będzie pierwszą znaną osobę promującą Gellwe. FoodCare nie zdradza jeszcze szczegółów współpracy z piosenkarką ani informacji na temat zaplanowanych aktywności marketingowych z jej udziałem.
Niewykluczone jednak, że marketer szykuje kampanię Gellwe na okres przed Bożym Narodzeniem, kiedy sprzedaż produktów z oferty Gellwe rośnie.
Gellwe od dość dawna nie było wspierane szeroką akcją reklamową. Marka była mocno promowana w 2012 roku - wówczas w wizerunkowej kampanii wykorzystano stary spot, którego głównym motywem była kawiarenka pana Franciszka.
Z kolei Maryla Rodowicz wystąpiła m.in. w kampanii społecznej zwracającej uwagę na chorobę nowotworową pod hasłem „Policzmy się” w 2013 roku. Rok wcześniej promowała radio Złote Przeboje, a przed kilku laty, razem z Danielem Olbrychskim, lody Koral.
Dołącz do dyskusji: Maryla Rodowicz będzie reklamować Gellwe