Martin Szczerbiński i Kamil Małecki w Open Gate
Do zespołu agencji marketingowej Play dołączyli Martin Szczerbiński (wcześniej pracował m.in. w Telewizji Polsat i Nanovo Media) oraz Kamil Małecki (wcześniej związany z agencjami Plej i SimpleFrame).

Martin Szczerbiński w Open Gate będzie odpowiadał za produkcję i koordynację działań za zakresu digital signage dla marek jak Play oraz UPC. Wcześniej był kierownikiem produkcji w Telewizji Polsat, pracował przy programach „Jak oni śpiewają”, „Muzodajnia gwiazd”, „Sylwestrowa moc przebojów, „Must be the music” i przy Mikołajkowym Bloku Reklamowym. Zajmował się koordynacją emisyjną materiałów multimedialnych, m.in. dla mBanku, Sephory i DunkinDonuts.
Był też związany z agencją Nanovo Media. Ukończył studia z organizacji produkcji filmowej i telewizyjnej na Uniwersytecie Śląskim. W branży telewizyjnej i marketingowej pracuje od ponad 10 lat.
Kamil Małecki dołączył do działu motion design agencji Open Gate. Będzie zajmował się projektami wideo-animacyjnymi dla takich marek jak Cinema City, LeasePlan Polska oraz Play.
Wcześniej pracował m.in. w agencjach Plej oraz (w latach 2015-2017) SimpleFrame. Jako motion designer realizował projekty m.in. dla Mlekovity, Orange, PKO BP i Eutelu.
Dołącz do dyskusji: Martin Szczerbiński i Kamil Małecki w Open Gate