Marta Macke jako Shortlist będzie doradzać przy przetargach reklamowych
Marta Macke, która kilka miesięcy temu odeszła z grupy reklamowej DDB, zakłada własną firmę Shortlist. Będzie doradzać klientom przy przetargach marketingowych.
Shortlist będzie oferować reklamodawcom pomoc w przygotowaniu i przeprowadzeniu całego procesu przetargowego w optymalny sposób. - Tak żeby klienci mogli dokonywać najtrafniejszych wyborów, a agencje pracowały na profesjonalnie przygotowanych materiałach, w odpowiednim horyzoncie czasowym, na jasnych i klarownych zasadach - opisuje Marta Macke.
Macke podkreśla, że doświadczenie w tym zakresie zdobyła zwłaszcza w ostatnich latach pracy w agencji DDB, kiedy zajmowała się współpracą z najważniejszymi klientami, rozwijaniem kompetencji związanych z pozyskiwaniem nowych klientów oraz prowadzeniem procesów przetargowych. - Obserwacja i analiza dziesiątków, jeśli nie setek przetargów, dyskusje z osobami zaangażowanymi w te procesy zarówno po stronie agencji komunikacji marketingowej, kierownictwa SAR, jak i klientów uświadomiły mi, jak dużo jest w tej dziedzinie do zrobienia - ocenia.
Przypomnijmy, że Marta Macke była związana z holdingiem Corporate Profiles DDB przez 15 lat, początkowo 10 lat pracując w pionie client service, a potem pełniąc funkcje regional account directora i business development directora. Z firmy odeszła we wrześniu br. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Marta Macke jako Shortlist będzie doradzać przy przetargach reklamowych