Marquard kończy współpracę z IDMnetem i zapowiada Cosmopolitan.pl
Wydawnictwo Marqurad Media Polska zrezygnowało z dalszej współpracy z brokerem IDMnet w zakresie sprzedaży reklam w swoich serwisach internetowych. Teraz zajmuje się tym samodzielnie. Spółka zapowiada też kolejne projekty internetowe.
Należący do Grupy ZPR IDMnet od dwóch lat odpowiadał za sprzedaż reklam w serwisach milionkobiet.pl, ckm.pl, voyage.pl, zeberka.pl, kozaczek.pl, autostuff.pl, plotkara.pl. Od 1 kwietnia br. zajmuje się tym dział sprzedaży reklam wydawnictwa, zarządzany przez dyrektor reklamy ds. nowych mediów Karinę Hertel. W związku z tą zmianą w zeszłym tygodniu do działu dołączyła nowa osoba Anna Naparty, poprzednio związana z Burdą i o2.pl.
Małgorzata Dumin, brand manager w Marquard Media Polska, decyzję spółki tłumaczy „dalszą strategią rozwoju wydawnictwa w kategorii digital”. Jeszcze w maju br. firma planuje uruchomić serwis Cosmopolitan.pl. Do końca 2014 roku przewidziane są kolejne inwestycje w media cyfrowe, ale ich szczegółów spółka nie ujawnia.
W styczniu br. serwisy Marquard Media Polska odwiedziło 1,13 mln użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).
Dołącz do dyskusji: Marquard kończy współpracę z IDMnetem i zapowiada Cosmopolitan.pl