Marketing elektroniczny
Jak określać strategię marketingową firm w Internecie?
8 lipca 2003, Centrum EXPO XXI, ul. Prądzyńskiego 12/14, Warszawa
Grupa docelowa: przedstawiciele działów marketingu, reklamy; osoby odpowiedzialne za komunikację marketingową firmy Jak określać strategię marketingową firm w Internecie?
Kluczowe zagadnienia: Skuteczna strategia e-marketingowa Zastosowanie marketingu elektronicznego w firmach handlowych E-mailing Marketing SMS'em pisany Reklama online vs reklama tradycyjna Marketing on-line - Polska 2003 Niestandardowa kampania internetowa Fiata Stilo - case study Promocja usług ubezpieczeniowych w Internecie - przegląd wybranych akcji reklamowych Grupy Allianz Polska Kampania internetowa firmy Internet Partners - case study
Szczegółowe informacje oraz zgłoszenia:
www.biznespolska.pl/konferencje
tel.: (22) 556 21 08
e-mail: konferencje@biznespolska.pl
Dołącz do dyskusji: Marketing elektroniczny