Mariusz Pudzianowski twarzą Bafra Kebab
Sieć streetfood Bafra Kebab rusza z pierwszą ogólnopolską kampanią wizerunkową. Jej twarzą został strongman Mariusz Pudzianowski. Umowa z nim została podpisana na 12 miesięcy.
Pierwszą odsłoną kampanii była obecność logotypu Bafra Kebab na plecach Mariusza Pudzianowskiego w czasie walki 17 grudnia transmitowanym na Viaplay.
Na pierwszy kwartał br. planowane działania obejmą ogólnopolską reklamę radiową, reklamę OOH oraz kontynuację działań social mediowych. Planowane są także dodatkowe eventy z udziałem sportowca.
W ramach współpracy z Bafra Kebab Testa Agency, która odpowiada za kampanię, zapewnia opiekę nad działaniami przede wszystkim digitalowymi - social media, PR, płatne kampanie internetowe oraz pozyskiwanie nowych grup odbiorczych.
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: Mariusz Pudzianowski twarzą Bafra Kebab