Margaret i influencerki promują wiosenno-letnią kolekcję Deichmann (wideo)
Trwa kolejna odsłona kampanii sieci sklepów Deichmann, której twarzą jest piosenkarka Margaret. Platformę komunikacyjną #DziewczynyRządzą przygotowały agencje LiquidThread i Starcom.
„Bo we dwie zawsze dobrze wybierzecie” - brzmi hasło spotu promującego wiosenno-letnią kolekcję Deichmanna. Podobnie jak w przypadku zeszłorocznej, jesiennej kampanii marki, w wiosennej reklamie występuje piosenkarka Margaret.
Działania wspiera współpraca z influencerkami (m.in. z Julią Wieniawą), aktywacje w digitalu, social mediach, VOD, display, outdoor oraz materiały POS.
Pomysł, strategię i kreacje przygotowała agencja LiquidThread. Strategię mediową realizuje Starcom.
Spot wyreżyserował Florian Malak, Karolina Rączka odpowiadała za scenografię, a Zuza Krajewska za sesję zdjęciową. Reklamę telewizyjną wyprodukowało Tango Production, a za postprodukcję odpowiada studio Lunapark.
Dołącz do dyskusji: Margaret i influencerki promują wiosenno-letnią kolekcję Deichmann (wideo)