Marek Gawlik dyrektorem marketingu Goodyear Dunlop Tires Polska
Marek Gawlik objął stanowisko dyrektora marketingu Goodyear Dunlop Tires Polska, wchodząc jednocześnie do zarządu firmy. W tej pierwszej funkcji zastąpił Waldemara Jarosza, który został w firmie dyrektorem ds. handlowych.
Na objętym właśnie stanowisku dyrektora marketingu Goodyear Dunlop Tires Polska Marek Gawlik odpowiada za budowę i rozwój strategii marketingowej dla marek Goodyear, Dunlop, Fulda, Dębica oraz Sava. Jednocześnie Gawlik przejął funkcję członka zarządu firmy. Z Goodyear Dunlop Tires Polska jest związany od 2002 roku - przez cztery lata pracował w dziale marketingu, a od 2006 roku pełni funkcję dyrektora generalnego w Goodyear Dunlop Tires Ukraina, odpowiadając za rynek ukraiński i mołdawski. Wcześniej pracował w Michelin Polska oraz Neoplan Polska.
Na stanowisku dyrektora marketingu Goodyear Dunlop Tires Polska Marek Gawlik zastąpił Waldemara Jarosza, który został dyrektorem firmy ds. handlowych.
Dołącz do dyskusji: Marek Gawlik dyrektorem marketingu Goodyear Dunlop Tires Polska