Marek Gargała po 22 latach odchodzi z Publicis Groupe
Po ponad 20 latach pracy z Publicis Groupe Polska żegna się Marek Gargała, członek zarządu i szef obszaru creative practice. Zajmowane przez niego stanowisko nie zostanie obsadzone.
Po odejściu Marka Gargały szefowie poszczególnych agencji kreatywnych należących do Publicis Groupe Polska będą raportowali bezpośrednio do Piotra Piętki, CEO koncernu w Polsce, na Ukrainie i w krajach bałtyckich. Podobnie działa to w należących do Publicis Groupe Polska agencji mediowych Spark Foundry, Starcom, Zenith i Performics.
Agencją Leo Burnett Warszawa zarządza Hanna Jackowska, Publicis Worldwide - Dagmara Gadomska, Saatchi & Saatchi Poland - Ewa Wolska-Rzewuska, a LiquidThread - Łukasz Borek.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
- Od czasu wdrożenia w Polsce modelu Power of One widzimy bardzo wyraźnie, że wykorzystanie synergii kreacji z innymi obszarami specjalistycznymi naszej organizacji, takimi jak analityka i badania, commerce i technologie oraz media i influence, przynosi świetne rezultaty, czego dowodem są wygrane przez nas przetargi i rozwój organiczny naszych usług w grupie. Chciałbym aby ten proces jeszcze przyspieszył i zaowocował kolejnymi sukcesami nowo biznesowymi, a przede wszystkim rozwojem biznesu naszych klientów - dodaje Piotr Piętka.
Marek Gargała w Publicis Groupe przez 22 lata
Od 2019 roku Marek Gargała był w Publicis Groupe Polska dyrektorem operacyjnym zasobów kreatywnych, a od 2017 roku odpowiadał za powstanie i rozwój marki produkcyjnej Prodigious.
Z koncernem był związany od 1999 roku. W 2001 roku został CEO agencji Publicis Poland, a połowie 2017 roku objął też nowo utworzone stanowisko chief operations officera w strukturze Publicis Communications obejmującej marki Arc, Leo Burnett, MSL Group, Prodigious, Publicis Consultants, Publicis Worldwide i Saatchi & Saatchi.
- Sukcesy Publicis Groupe w obszarze creative w ostatnich latach, wygrane w kilkudziesięciu wymagających przetargach, nagrody w najważniejszych konkursach, a przede wszystkim zadowolenie i rozwój biznesu klientów, to w dużej mierze zasługa Marka Gargały, który czuwał nad rozwojem creative od momentu wdrożenia w Polsce modelu Power of One. Za ten wkład w budowanie naszej organizacji i ogromną pasję kreatywną, którą realizował od początku działalności agencji Publicis Worldwide, chciałbym mu serdecznie podziękować i życzyć powodzenia - podkreśla Piotr Piętka.
- Pozostawiam agencje w doskonałej formie, z pełnym portfelem zamówień, zdrowe finansowo, silne i zrestrukturyzowane, gotowe na wszelkie wyzwania biznesowe i podbój rynku. To dobry moment na zmianę - dodaje Marek Gargała.
Z Publicis Groupe Polska pożegnali się Pawlikowski i Ziębiński
Marek Gargała to kolejny menedżer, który odchodzi z Publicis Groupe po wielu latach pracy. Z końcem marca z firmą pożegnał się Jarosław Ziębiński, jej szef w regionie Północnej i Środkowej Europy. Jego obowiązki przejął Tomas Lauko, chief operating officer Publicis Northern & Central Europe.
W lutym poinformowano, że z Publicis Groupe odchodzi Tomasz Pawlikowski, co-CEO w Polsce. Z firmą był związany przez 30 lat.
Dołącz do dyskusji: Marek Gargała po 22 latach odchodzi z Publicis Groupe
Pionio się nie certoli i kosi wszystkich równo z trawą