SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marcin Dorociński promuje komunikację bez barier w aplikacji Santander mobile

Santander Bank Polska ruszył z kampanią, w której przypomina, że aplikacja mobilna odpowiada na różne potrzeby klientów, m.in. umożliwia zdalne połączenie wideo w polskim języku migowym. Działanie tej funkcji prezentuje spot, w którym obok Marcina Dorocińskiego występuje para niesłyszących bohaterów.

Santander Bank Polska wprowadza nowe funkcje, które ułatwiają codzienne bankowanie. W nowej reklamie pokazuje moc aplikacji mobilnej i możliwość zdalnego połączenia wideo w polskim języku migowym (PJM). Dzięki temu osoby niesłyszące mogą porozmawiać z doradcą i zarządzać swoimi finansami.

W filmie występują dwie młode osoby: Marta i Rafał. Pasją Marty jest taniec, a Rafał z zaangażowaniem wspiera swoją partnerkę. Historię podsumowuje również w języku migowym ambasador banku, Marcin Dorociński.

- Wiemy jak ważna jest inkluzywność i myślenie o rozwiązaniach także w wymiarze dostępnej komunikacji. Dlatego w ramach wiosennej kampanii chcemy akcentować istotę rozumienia różnych potrzeb naszych klientów oraz uwrażliwienie wszystkich odbiorców na ludzi wokół nas.  To jeden z głównych przekazów spotu - wyjaśnia Iwona Błońska-Orzoł, dyrektor Departamentu Marketingu w Obszarze Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu Santander Bank Polska.

Od kilkunastu lat bank realizuje program „Obsługa bez barier", by ułatwiać obsługę klientom z indywidualnymi potrzebami i być coraz bardziej dostępnym, dzięki sukcesywnie wprowadzanym zmianom. Santander Bank Polska zwiększa dostępność oddziałów bez barier, wdraża nowe rozwiązania m.in. przenośne pętle indukcyjne, będące wsparciem dla osób słabosłyszących. W wybranych placówkach pojawiają się także mapy tyflograficzne z oznakowaniem w alfabecie Braille'a oraz ścieżki dotykowe i system nawigacji przestrzennej Totupoint tak, by w danym oddziale łatwiej odnalazły się osoby niewidome. Bank udostępnia również sieć tzw. „mówiących" bankomatów.

 

Spot emitowany jest w telewizji oraz internecie. Za kreację kampanii odpowiada agencja Bridge2Fun, a dom produkcyjny Propeller zrealizował spot. Z kolei za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: Marcin Dorociński promuje komunikację bez barier w aplikacji Santander mobile

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl