Mały Głód bombardowany na plaży w letniej reklamie Danio (wideo)
Ruszyła letnia odsłona kampanii reklamowej serków Danio (produkowanych przez Danone Polska) pod hasłem „Danio - pozytywnie nastraja :)”. Akcję przygotowały Young&Rubicam Poland, VML Poland i MediaCom Warszawa.
W reklamie główną rolę odgrywa Mały Głód, brand hero serków Danio. Tym razem nie tylko stara się zaatakować różne osoby, które bronią się, sięgając po reklamowany serek, lecz także musi uciekać na plaży przed tymi produktami zrzucanymi z samolotu.
Reklama pokazuje wakacyjne wersje opakowań poszczególnych wariantów Danio, z wizerunkiem Małego Głoda jako wykonawcy różnych gatunków muzycznych.
Jest to kontynuacja kampanii pod hasłem „Danio - pozytywnie nastraja :)” rozpoczętej w marcu br., jednocześnie ze zmianą logo marki i oprawy graficznej jej produktów.
Obecny etap działań reklamowych obejmuje głównie telewizję oraz internet.
Kreacją reklam zajęła się agencja Young&Rubicam Poland, za działania w social media odpowiada agencja VML Poland, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Mały Głód bombardowany na plaży w letniej reklamie Danio (wideo)