Małgorzata Lubelska, dyrektor ds. marketingu odchodzi z Grupy Żywiec
Małgorzata Lubelska, członek zarządu i dyrektor ds. marketingu odchodzi z Grupy Żywiec (należą do niej takie marki piwa, jak Żywiec, EB, Warka, Heineken, Królewskie). Ma objąć stanowisko senior director global international brands w Grupie Heineken.
Małgorzata Lubelska stanowiska członka zarządu i dyrektora ds. marketingu będzie pełnić do końca sierpnia br. Jak podaje firma w komunikacie, jej odejście z Grupy Żywiec związane jest z realizacją kolejnych planów zawodowych w Grupie Heineken.
Magdalena Brzezińska, kierownik działu spraw korporacyjnych w firmie przekazała w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że osoba, która będzie następcą Małgorzaty Lubelskiej na stanowisku dyrektor ds. marketingu zostanie ogłoszona wkrótce.
Małgorzata Lubelska dołączyła do Grupy Żywiec latem 2011 roku. „W tym czasie opracowała i wdrożyła nową strategię marketingową portfela marek Grupy Żywiec, która przełożyła się na wzrost udziałów rynkowych i zysku oraz umożliwiła osiągnięcie przez Grupę Żywiec pozycji lidera rosnących kategorii jak premium, piwne specjalności, piwa smakowe i bezalkoholowe” - informuje Grupa Żywiec.
W siedmioosobowym zarządzie Grupy Żywiec jest jedyną kobietą. Oprócz niej kierownictwo firmy tworzą: prezes Francois-Xavier Mahot, oraz członkowie zarządu: Michael McKeown, Luca Giordano, Piotr Nowakowski, Marcin Celejowski i Andrzej Borczyk.
Przed dołączeniem do Grupy Żywiec, Małgorzata Lubelska zajmowała kluczowe stanowiska w działach marketingu polskich i międzynarodowych struktur Pepsi Co. W latach 1999-2006 pełniła funkcję dyrektora marketingu Frito Lay na Europę Środkową, na którym opracowała i wdrożyła strategię komunikacji Lay’s i Cheetos.
Natomiast od 2009 była dyrektorem marketingu w firmie Lebedyansky, największym producencie soków i napojów owocowych w Rosji należącym do Pepsi Co. Opracowała i wdrożyła nową strategię dla portfela marek, stworzyła nowe kampanie reklamowe dla wszystkich wspieranych brandów, wprowadziła na rynek unikalne w Rosji i dla PepsiCo opakowanie elopak slim curve dla marki Tonus oraz wdrożyła korporacyjny system zarządzania projektami.
Studia ukończyła na Uniwersytecie Jagiellońskim, w Szkole Głównej Handlowej oraz University of Minnesota (MBA).
Dołącz do dyskusji: Małgorzata Lubelska, dyrektor ds. marketingu odchodzi z Grupy Żywiec