Małgorzata Karpińska-Krakowiak i Katarzyna Pawlak awansowały w Great Open House
Zmiany w strukturze łódzkiego oddziału agencji marketingu zintegrowanego Great Open House (GOH). Na nowe stanowiska awansowały Małgorzata Karpińska-Krakowiak i Katarzyna Pawlak. Do zespołu dołączył Jakub Brzózka.
Na stanowisko strategy managera awansowała Małgorzata Karpińska -Krakowiak. Pracuje ona w agencji od 2006 roku, do tej pory na stanowisku senior account executive. Specjalizuje się w trade i shopper marketingu. Prowadziła projekty m.in. dla Telekomunikacji Polskiej, Heinz, Nestlé, Colgate-Palmolive, Masterfoods, Wyborowej i Kimberly Clark.
Pracę w agencji Karpińska-Krakowiak łączy z karierą naukową. Po obronie doktoratu prowadzi badania w obszarze zarządzania marką, zachowań konsumentów i komunikacji marketingowej w Katedrze Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji UŁ.
Na nowym stanowisku będzie odpowiedzialna za planowanie, współtworzenie i realizacje działań strategicznych dla klientów agencji, jak również dla samej marki Great Open House.
Z kolei na stanowisko senior account executive awansowała Katarzyna Pawlak, która jest związana z GOH od 2007 roku. Specjalizuje się w projektach shoppermarketingowych oraz eventowych. Ma na koncie akcje dla GlaxoSmithKline, Herbapolu czy Mars Polska. Największym projektem, który realizowała jest seria działań eventowo – ambientowych wprowadzających na rynek Lipton Ice Tea Raspberry. Obecnie jest odpowiedzialna za koordynację projektów dla marki Felix Purina z portfolio Nestle w ramach całorocznego budżetu, pozyskanego przez GOH na początku roku.
Do łódzkiego zespołu GOH dołączył także Jakub Brzózka. Pracując na stanowisku junior account executive będzie on wspierał przygotowanie projektów dla marki Felix Purina.
Dołącz do dyskusji: Małgorzata Karpińska-Krakowiak i Katarzyna Pawlak awansowały w Great Open House