Małgorzata Drozdowska i Agnieszka Klimczak rozstały się z J. Walter Thompson
Z agencji J. Walter Thompson Group Poland odeszły dyrektorki kreatywne Małgorzata Drozdowska i Agnieszka Klimczak. Były z nią związane przez ostatnich siedem miesięcy.
Drozdowska i Klimczak działem kreacji polskiego oddziału JWT zarządzały od września ubiegłego roku, przeszły z FCB Warsaw.
Ich odejście z firmy wynika z fuzji J. Walter Thompson z Ogilvy&Mather na polskim rynku (obie agencje reklamowe wchodzą w skład koncernu WPP).
- Wszystkie główne decyzje dotyczące kluczowych zmian kadrowych w JWT zapadły na wcześniejszym etapie, zanim formalnie doszło do fuzji, zatem współpraca z Ogilvy polegała na przekazaniu wiedzy na temat projektów, wprowadzenia w obszary dotyczące Klientów i Zespołu. Jesteśmy bardzo wdzięczni Małgorzacie i Agnieszce za pełne wsparcie na tym etapie, które bardzo pomogło nam wdrożyć się w bieżące projekty - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Agnieszka Wasilewska, managing director połączonej struktury JWT i Ogilvy.
Połączonym działem kreacji zarządzają Maciej Twardowski i Tytus Klepacz (executive creative directors), którzy przejęli także opiekę kreatywną nad klientami obsługiwani wcześniej przez JWT.
Drozdowska i Klimczak zdobyły wspólnie wiele nagród branżowych, w tym Srebrnego i Brązowego Lwa na festiwalu w Cannes, za projekt „Smart Bell” dla Axa Polska. Na razie nie wiadomo, jakie są ich dalsze plany zawodowe.
Dołącz do dyskusji: Małgorzata Drozdowska i Agnieszka Klimczak rozstały się z J. Walter Thompson