Maksymilian Salski: z Agory do newonce.media
Pracę w newonce.media jako senior subscription growth manager zaczął Maksymilian Salski. Poprzednio pracował w Agorze przy ofercie subskrypcyjnej „Gazety Wyborczej”.
Jako senior subscription growth manager Maksymilian Salski odpowiedzialny będzie za wzrost bazy subskrybentów newonce.media i ich utrzymanie. Do jego zadań należeć będzie tworzenie multikanałowej strategii sprzedaży, odpowiedzialność za bieżący wynik i kluczowe parametry sukcesu newonce.club.
Salski dołączył do zespołu kierowanego przez Danutę Bregułę, która w połowie br. przeszła z Agory do newonce media. Usługa subskrypcyjna newonce.club jest przygotowywana w ścisłej współpracy z Adrianem Lewtakiem pełniącym funkcję lead product analyst, product ownerem serwisów i aplikacji newonce Maciejem Orłowskim oraz zespołami redakcyjnymi, kierowanymi przez Bartka Czarkowskiego i Anitę Bugajską (newonce.radio), Lecha Podhalicza (newonce.net) i Przemka Rudzkiego (newonce.sport).
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Poprzednio Maksymilian Salski przez ponad pięć lat pracował w Agorze. Najpierw pełnił funkcję social media managera, a potem jako subscriber retention team leader odpowiadał za marketing, angażowanie i utrzymanie bazy subskrybentów cyfrowych „Gazety Wyborczej”.
W skład grupy newonce.media wchodzą portale newonce.net i newonce.sport, internetowe newonce.radio, drukowany magazyn newonce.paper oraz zlokalizowany w centrum Warszawy newonce.bar. Firma podaje, że jej aplikacje zainstalowane są na ponad 230 tys. urządzeń i mają ponad 50 tys. zarejestrowanych użytkowników.
Dołącz do dyskusji: Maksymilian Salski: z Agory do newonce.media
Dobre ruchy z pozyskiwaniem ludzi przez Newonce - nie tylko ze względu na posiadane skille, ale również wartości.