“Magazyn Usta o smaku” zadebiutuje w lutym
W środę 12 lutego br. na rynku ukaże się pierwszy numer kwartalnika kulturalno-kulinarnego “Magazyn Usta o smaku”, który wprowadzi na rynek firma Full Meal.
Tytuł kierowany będzie do aktywnych zawodowo ludzi w wieku od 25 do 45 lat z wykształceniem wyższym. W magazynie znajdą się wywiady z gwiazdami, treści dotyczące ciekawych miejsc w Polsce i na świecie, designu, historii gotowania, będą też recenzje książek i filmów o gotowaniu oraz felietony. W każdym z działów publikowane będą także przepisy kulinarne. “Magazyn Usta o smaku” będzie dwujęzyczny - będzie ukazywał się w języku polskim i angielskim.
Redaktorem naczelnym pisma została Monika Brzywczy (wcześniej m.in. zastępca redaktor naczelnej “Przekroju” i naczelna magazynu “Smak”), stanowisko dyrektora kreatywnego piastuje Krzysztof Kozanowski, a dyrektor artystycznej - Magdalena Piwowar. Felietonistami tytułu będą Grzegorz Piątek, Bogusław Deptuła, z tytułem współpracować mają też znani fotografowie jak Zuza Krajewska, Bartek Wieczorek, a także znawcy kulinariów jak Grzegorz Łapanowski, Eliza Mórawska i Małgorzata Minta.
Objętość kwartalnika to 144 strony. “Magazyn Usta o smaku” ukazywać się będzie w nakładzie 38 tys. egz., z czego 10 tys. egz. wysyłanych ma być do wyselekcjonowanej bazy odbiorców. Reszta egzemplarzy sprzedawana będzie m.in. w punktach sprzedaży prasy w cenie 22 zł. Ponadto ok. 1500 egz. kolportowanych będzie na wybranych imprezach. Poza Polską tytuł będzie dostępny w wybranych księgarniach w Berlinie, Londynie, Paryżu i Tokio.
Spółka Full Meal działa także w zakresie concept publishingu, oferując klientom przygotowanie publikacji, sesji zdjęciowych, filmów oraz produkcję wydarzeń.
Dołącz do dyskusji: “Magazyn Usta o smaku” zadebiutuje w lutym