SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Magazyn „Be Active” od czerwca na rynku. „Wyróżni nas Ewa Chodakowska i lokalność”

W czerwcu br. na rynek wejdzie miesięcznik „Be Active. Dietetyka & Fitness”, którego redaktor naczelną będzie Ewa Chodakowska. - To autorski projekt Edipresse Polska - mówi Ewa Redel-Bydłowska, wiceprezes spółki. Wydawca na jego kampanię wyda 4,5 mln zł.

- Polacy chcą żyć coraz zdrowiej i aktywniej - mówiła na konferencji Redel-Bydłowska, przytaczając na potwierdzenie swoich słów badania CBOS z sierpnia ub.r. Wynika z nich, że  54 proc. Polaków prowadzi zdrowy styl odżywania, 37 proc. regularnie uprawia sport, a 28 proc. aktywnie wypoczywa.

To skłoniło wydawcę do stworzenia magazynu, który ma być poświęcony dietetyce i fitnessowi. - Lubimy podążać za trendem, a nawet je wyprzedzać - mówiła wiceprezes Edipresse Polska. Tytuł kierowany będzie do kobiet w wieku 18-35 lat, zainteresowanych aktywnym trybem życia, przywiązujących wagę do zdrowia we wszystkich jego aspektach i świadomie podchodzących do kwestii odżywania.

Edipresse zdecydowało, że redaktor naczelną miesięcznika „Be Active. Dietetyka&Fitness” zostanie Ewa Chodakowska, ekspertka w dziedzinie fitnessu i zdrowego stylu życia.  - Z naszych badań wynika, że u czytelniczek występuje silna potrzeba autorytetu - wyjaśniła Redel-Bydłowska.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

W magazynie znajdą się treści dotyczące fitnessu, diet, zdrowego odżywania, ale także psychologii, relacji, seksu, zdrowia, mody czy urody. Cały tytuł będzie podzielony na niestandardowe działy, które nazywać się będą: „Warm up”, „Be happy”, „Do it yourself”, „No problem”, „Ask the experts”, „Get ready” oraz ”Active travel”. W każdym z nich znajdować się będą treści z różnych obszarów tematycznych.

Zastępcą redaktor naczelnej „Be Active. Dietetyka&Fitness” została Ewa Janczak-Cwil, doświadczona trenerka i była redaktor miesięcznika „Shape”. Makietę graficzną opracowała Maria Mastalerz, która wcześniej pracowała przy „Kikimorze” i „Harper’s Baazar”. Sekretarzem redakcji została Beata Engelhart, a w redakcji są jeszcze Joanna Zielewska i Katarzyna Romanowska.

Magazyn zadebiutuje w czerwcu w cenie 7,99 zł. Będzie mieć lakierowaną okładkę, klejoną oprawę, a jego objętość podstawowa wyniesie 132 strony. Nakład pierwszych wydań pisma planowany jest powyżej 100 tys. egz. - Jeszcze się zastanawiamy czy będzie to bliżej 100 tys. czy 140 tys. - mówi Wirtualnemedia.pl Ewa Redel-Bydłowska. - Będziemy zadowoleni, jeśli uda nam się sprzedać przynajmniej połowę nakładu pierwszego wydania - dodaje.

„Be Active. Dietetyka&Fitness” konkurować będzie na rynku przede wszystkim z wydawanym przez Marquard Media Polska magazynem „Shape” i pismem „Women’s Health”, które jest w portfolio Motor-Presse Polska. Wiceprezes Edipresse Polska podkreśla, że „Be Active” ma się wyróżniać przede wszystkim osobą redaktor naczelnej oraz tym, że będą w nim tylko lokalne treści. – Nie będzie u nas okładek z Britney Spears – zapewnia.

Pytana o potencjał reklamowy nowego pisma Ewa Redel-Bydłowska podkreśla, że wielu reklamodawców chce teraz kojarzyć się ze zdrowym stylem życia. Liczy, że tytułowi uda się pozyskać reklamy firm z branży odzieży, niekoniecznie sportowej oraz producentów kosmetyków.

Za reklamą na prawej stronie zapłacić trzeba będzie 41,5 tys. zł. Działem sprzedaży „Be Active. Dietetyka&Fitness” kieruje Edyta Kordowska, dyrektor biura reklamy platformy poradnikowej.

Wprowadzeniu na rynek magazynu towarzyszyć będzie silna kampania reklamowa w wybranych stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, stacje tematyczne), w magazynach wydawnictwa Edipresse Polska, internecie oraz w punktach sprzedaży. Za kreację odpowiada dział promocji wydawnictwa Edipresse, a za zakup mediów - dom mediowy Mediacom. Wartość kampanii netto do końca tego roku wyniesie 4,5 mln zł.

Edipresse Polska poprzedni nowy magazyn wprowadziło na rynek w październiku ub.r. - był to miesięcznik luksusowy dla pań „Uroda Życia”. Z danych ZKDP wynika, że sprzedaż ogółem jego styczniowego wydania wyniosła 65 tys. egz. (dowiedz się więcej).

Dołącz do dyskusji: Magazyn „Be Active” od czerwca na rynku. „Wyróżni nas Ewa Chodakowska i lokalność”

18 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hmm
zadziwia mnie jej popularność.
0 0
odpowiedź
User
YKK
4,5 miliona na promocję gazety, którą będą kupować tylko zagorzałe fanki Chodakowskiej? Przecież to jej nazwisko miało zapewnić promocję...
0 0
odpowiedź
User
Ale!
Rozumiem, że ta lokalność to o Birmingham chodzi? Bo nad Wisłą mówimy "bądź aktywny", a nie "be active". Pretensjonalność w Edipresse przekroczyła wszelkie granice, bo trudno wymagać wrażliwości językowej od pani od gimnastyki, pardon, od fitness trainer.
0 0
odpowiedź