Made in Mind rozszerza działalność o branded content i productplacement
Agencja reklamowa Made in Mind włączyła do zakresu swoich usługbranded content i product placement. Firma będzie się zajmowaćkreacją i produkcją ATL nie tylko na potrzeby Mindshare Polska iThe Media Insight, lecz także dla własnych klientów.
Rozszerzenie usług przez Made in Mind o branded content iproduct placement wynika z globalnej restrukturyzacji domumediowego Mindshare, w którego strukturach działa ta agencja. Wramach zmian zlikwidowano dotychczasowe działy specjalistyczne (wtym Performance & Entertainment), a ich prace przejęła Made inMind, podlegając komórce strategiczno-planningowej 'Invention'utworzonej w Mindshare Polska pod kierownictwem Anny Sakowicz.
- Nasi klienci dostrzegają zalety pełnowartościowej oferty,obejmującej nie tylko opracowanie strategii i zaplanowanie działańmediowych, ale również kreację i produkcję związaną z tymidziałaniami, zwłaszcza w zakresie realizacji filmowych ipozycjonowania marek za pomocą branded content - uzasadniaSebastian Olszowy, członek zarządu Mindshare Polska. - Poza tymotrzymujemy coraz więcej zleceń typowo produkcyjnych, co pociąga zasobą konieczność rozbudowy zaplecza technicznego i zaangażowaniaspecjalistów - dodaje.
Made in Mind zajmie się obsługą nie tylko klientów domówmediowych Mindshare Polska i Media Insight, lecz także rozwiniewłasne portfolio. Agencja pozycjonuje się jako centrumreklamowo-produkcyjne działające w zakresie kreacji ATL i formon-line, projektowania i obsługi serwisów www oraz realizacji ATL ivideo.
Dołącz do dyskusji: Made in Mind rozszerza działalność o branded content i productplacement