SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Maciej Maleńczuk opowiada historię truskawki i rabarbaru w reklamie Warki Radler 0,0%

Ruszyła kampania reklamowa Warki Radler 0,0% (Grupa Żywiec) o smaku rabarbaru i truskawki. W spocie wystąpił muzyk Maciej Maleńczuk. Akcję przygotowały Twin, Lvov, Starcom i Hope.

Reklama Warki Radler 0,0% w zabawny sposób wyjaśnia powstanie smaku rabarbar i truskawka w historycznym kontekście. Wszystko zaczęło się w 2700 r. p.n.e., kiedy to odkryty został rabarbar. Wiele lat później, około 1680 r. znudzony Ludwik XIV nakazał ogrodnikowi stworzenie truskawki. A co się stało z alkoholem? Winien jest Maleńczuk.


Kampania obejmuje ATL i digital.

Warka Radler 0,0% o smaku rabarbaru i truskawki to tegoroczna nowość Grupy Żywiec.

Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Lvov, działania w internecie prowadzi Twin. Realizacją spotu zajął się dom produkcyjny Opus Film. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia Hope.

Dołącz do dyskusji: Maciej Maleńczuk opowiada historię truskawki i rabarbaru w reklamie Warki Radler 0,0%

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
alems
Jak można pomylić rabarbar z burakiem liściowym!? W reklamie występuje bukiet buraka liściowego, a nie rabarbar!!! ale ludzie wszystko łykną. Porażka! :(
odpowiedź
User
Ter
Te jego odwołania do alkoholizmu są już żenujące i nudne
odpowiedź
User
Jura
Tez to zauwazylam. Plama calkowita. Zamiast rabarbaru pokazuja manold , czyli burak lisciowy.
odpowiedź