Maciej Maleńczuk opowiada historię truskawki i rabarbaru w reklamie Warki Radler 0,0%
Ruszyła kampania reklamowa Warki Radler 0,0% (Grupa Żywiec) o smaku rabarbaru i truskawki. W spocie wystąpił muzyk Maciej Maleńczuk. Akcję przygotowały Twin, Lvov, Starcom i Hope.
Reklama Warki Radler 0,0% w zabawny sposób wyjaśnia powstanie smaku rabarbar i truskawka w historycznym kontekście. Wszystko zaczęło się w 2700 r. p.n.e., kiedy to odkryty został rabarbar. Wiele lat później, około 1680 r. znudzony Ludwik XIV nakazał ogrodnikowi stworzenie truskawki. A co się stało z alkoholem? Winien jest Maleńczuk.
Kampania obejmuje ATL i digital.
Warka Radler 0,0% o smaku rabarbaru i truskawki to tegoroczna nowość Grupy Żywiec.
Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Lvov, działania w internecie prowadzi Twin. Realizacją spotu zajął się dom produkcyjny Opus Film. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia Hope.
Dołącz do dyskusji: Maciej Maleńczuk opowiada historię truskawki i rabarbaru w reklamie Warki Radler 0,0%