Ludzkie psy i kot reklamują „niedopsiegadania” w Heyah (wideo)
Nową promocję w Heyah wspiera kampania reklamowa, której bohaterami są psy i kot wystylizowane na ludzi. Kampanię, pod hasłem „Heyah niedopsiegadania”, przygotowały i realizują firmy G7, Engine i Starcom.
W spocie Heyah psy wystylizowane i zachowujące się jak ludzie informują się telefonicznie, że teraz w tej taryfie nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci komórkowych na tydzień kosztują 7 zł. Jeden ze zwierzaków dochodzi do wniosku, że „to niedopsiegadania”.
Przypomnijmy, że taka oferta promocyjna została udostępniona dwa tygodnie temu (zobacz szczegóły).
Akcja reklamowa jest prowadzona przede wszystkim w telewizji i internecie.
Kreacją kampanii zajęła się agencja G7, reklamy internetowe przygotowała agencja Engine, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Ludzkie psy i kot reklamują „niedopsiegadania” w Heyah (wideo)