LPP promuję kolekcję Paprockiego i Brzozowskiego
Do końca marca br. potrwa pierwsza kampania promocyjna marki Reserved (LPP SA) w nowym sezonie wiosna-lato 2008. Akcja promuje ekskluzywną kolekcję "Paprocki&Brzozowski for Reserved".
W ramach działań promocyjnych w Polsce wykorzystano prasę (Twój Styl, Elle, Pani, Glamour, Viva!, Gala, Avanti, Hot), internet (onet.pl, wp.pl, interia.pl, gazeta.pl oraz serwisy modowe, zakupowe i lifestylowe), a także outdoor na elewacjach centrów handlowych w których znajdują się 23 wybrane sklepy Reserved sprzedające kolekcję.
Prowadzone są także akcje public relations oraz product placement w prasie, internecie i telewizji (TVN, TVN Style, TVN 24, Polsat, TV 4, Canal+, MTV, Viva, 4funTV).
Na potrzeby kampanii powstał multimedialny i w pełni interaktywny serwis http://www.re-reserved.com/paprocki-brzozowski/, który miał charakter teaserowy i w dwóch odsłonach pokazał obraz całego procesu twórczego z pokazem i premierą kolekcji w salonach Reserved. Wraz z uruchomieniem strony rozesłanych zostało ponad dwa miliony maili do kobiet w wieku 20-35 lat mających swoje konta pocztowe w portalach onet.pl, wp.pl i interia.pl oraz do ponad 600 tysięcy subskrybentów newslettera Reserved.
Projekt limitowanej kolekcji został mocno wsparty działaniami BTL. Na potrzeby promocji powstały katalogi, eleganckie inserty do toreb zakupowych, papierowe lakierowane torby, płyty z filmami z pokazu oraz specjalne brosze zaprojektowane przez duet P&B i dodawane do zakupów w sieci Reserved.
Oprócz regularnej kampanii prowadzone są także działania z zakresu marketingu szeptanego, wirusowego i ambientowego. M.in. na youtube, googlevideo czy na wrzuta.pl pojawiło się kilkadziesiąt filmów pokazujących proces tworzenia kolekcji, sesje fotograficzne czy pokaz od strony backstage, których nie można zobaczyć nigdzie indziej. Do serwisów plotkarskich trafiają zaś zdjęcia gwiazd, które pokazywały się na eventach promujących kolekcję.
Poza Polską prowadzone są także dość mocne kampanie w Rosji, w Czechach i na Węgrzech. Zgodnie z ideą promowania polskiego designu, Reserved prowadzi wiele działań PR-owych, BTL-owych i product placement w 11 krajach europejskich.
Kreację do kampanii tworzył zespół kreatywny LPP wraz z: Afphoto (zdjęcia wizerunkowe), Plej (eventy i ambient media, filmy i reklamy drukowane), Re:Public (pokaz kolekcji i PR) i Zjednoczenie.com (serwis WWW). Media kupowane były przez Universal McCann i Małgosię Plucińską.
Dołącz do dyskusji: LPP promuję kolekcję Paprockiego i Brzozowskiego