653 tys. widzów reality-show Polsatu „Love Island. Wyspa miłości”. 57,15 mln zł z reklam
Nowy randkowy program Telewizji Polsat „Love Island. Wyspa miłości” oglądało 653 tys. widzów. Polsat w czasie nadawania reality-show zajął ostatnią lokatę w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” w grupie 4+ i drugie miejsce w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 57,15 mln zł.
Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia widownia nadawanego w Polsacie nowego reality-show Polsatu „Love Island. Wyspa miłości”, w okresie od 2 września do 13 października 2019 roku, wyniosła 653 tys. osób. Przełożyło się to na 6,70 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,07 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,34 proc. w grupie 16-59.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Program emitowany był sześć razy w tygodniu - od poniedziałku do piątku oraz w niedziele około godz. 22:00. Niedzielne odcinki - emisja o 22.15 - stanowią podsumowanie tygodnia.
Najwyższą widownię zgromadził odcinek show z 11 października, który śledziło 956 tys. osób.
Polsat w czasie emisji nowego reality-show zajął ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród czterech głównych stacji. Pierwsza lokata należała do TVN, której udział w tym paśmie wyniósł 9,31 proc. udziału. Drugie miejsce zajęła TVP1 (7,93 proc.), a trzecie - TVP2 (6,81 proc.).
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat był wiceliderem rynku.
Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków „Love Island. Wyspa miłości” wyniosły 57,15 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
Format „Love Island” powstał w Wielkiej Brytanii, gdzie w tym roku emitowana jest już siódma edycja programu. Polską odsłonę prowadziła modelka i prezenterka telewizyjna - Karolina Gilon.
W pierwszym odcinku reality-show pojawiło się 10 młodych, atrakcyjnych singli, w wieku od 18 do 35 lat (5 kobiet oraz 5 mężczyzn), którzy w programie chcą znaleźć miłość lub przeżyć przygodę. Pierwszego dnia połączyli się w pary, ale regularnie w ich domu pojawiali się nowi mieszkańcy, których obecność powodowała duże zamieszanie. Najmniej lubiani uczestnicy lub tacy, których odrzuca partner musieli pożegnać się z pozostałymi. Uczestnicy byli też odcięci od świata - telefonu oraz internetu.
Zwycięzcami pierwszej polskiej edycji reality-show zostali Sylwia Madeńska oraz Mikołaj Jędruszczak. Nagrodą główną dla zwycięskiej pary jest 100 tysięcy złotych.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 10,23 proc.
Dołącz do dyskusji: 653 tys. widzów reality-show Polsatu „Love Island. Wyspa miłości”. 57,15 mln zł z reklam