SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

653 tys. widzów reality-show Polsatu „Love Island. Wyspa miłości”. 57,15 mln zł z reklam

Nowy randkowy program Telewizji Polsat „Love Island. Wyspa miłości” oglądało 653 tys. widzów. Polsat w czasie nadawania reality-show zajął ostatnią lokatę w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” w grupie 4+ i drugie miejsce w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 57,15 mln zł.

Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia widownia nadawanego w Polsacie nowego reality-show Polsatu „Love Island. Wyspa miłości”, w okresie od 2 września do 13 października 2019 roku, wyniosła 653 tys. osób. Przełożyło się to na 6,70 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,07 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,34 proc. w grupie 16-59.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Program emitowany był sześć razy w tygodniu - od poniedziałku do piątku oraz w niedziele około godz. 22:00. Niedzielne odcinki - emisja o 22.15 - stanowią podsumowanie tygodnia.

Najwyższą widownię zgromadził odcinek show z 11 października, który śledziło 956 tys. osób.

Polsat w czasie emisji nowego reality-show zajął ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród czterech głównych stacji. Pierwsza lokata należała do TVN, której udział w tym paśmie wyniósł 9,31 proc. udziału. Drugie miejsce zajęła TVP1 (7,93 proc.), a trzecie - TVP2 (6,81 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat był wiceliderem rynku.

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków „Love Island. Wyspa miłości” wyniosły 57,15 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

- „Love Island” notuje genialne wyniki w naszej telewizji internetowej Ipla. Jest to zdecydowanie najchętniej oglądana pozycja programowa w tym serwisie - tydzień temu informowała portal Wirtualnemedia.pl Nina Terentiew, dyrektor programowa oraz członek zarządu Telewizji Polsat.

Format „Love Island” powstał w Wielkiej Brytanii, gdzie w tym roku emitowana jest już siódma edycja programu. Polską odsłonę prowadziła modelka i prezenterka telewizyjna - Karolina Gilon.

W pierwszym odcinku reality-show pojawiło się 10 młodych, atrakcyjnych singli, w wieku od 18 do 35 lat (5 kobiet oraz 5 mężczyzn), którzy w programie chcą znaleźć miłość lub przeżyć przygodę. Pierwszego dnia połączyli się w pary, ale regularnie w ich domu pojawiali się nowi mieszkańcy, których obecność powodowała duże zamieszanie. Najmniej lubiani uczestnicy lub tacy, których odrzuca partner musieli pożegnać się z pozostałymi. Uczestnicy byli też odcięci od świata - telefonu oraz internetu.

Zwycięzcami pierwszej polskiej edycji reality-show zostali Sylwia Madeńska oraz Mikołaj Jędruszczak. Nagrodą główną dla zwycięskiej pary jest 100 tysięcy złotych.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 10,23 proc.

Dołącz do dyskusji: 653 tys. widzów reality-show Polsatu „Love Island. Wyspa miłości”. 57,15 mln zł z reklam

24 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Roxy
najlepszy program ever
odpowiedź
User
wyluzowany
chcę kolejną edycję, pokażmy jak wielu nas jest, ciągle nucę love love island
odpowiedź
User
islander
brakowało tego formatu na polskim rynku, brawo Polsat
odpowiedź