„Love Island" w Polsacie z widownią mniejszą o 166 tys. osób
Szósty sezon randkowego programu Telewizji Polsat „Love Island. Wyspa miłości” po ponad dwóch tygodniach emisji ogląda 434 tys. widzów, o 166 tys. osób mniej niż nadawana rok temu w tym pasmie czwarta seria - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Z danych Nielsen Audience Measurement - do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl - wynika, że średnia widownia nadawanego w Polsacie szóstego sezonu reality-show Polsatu „Love Island. Wyspa miłości”, w okresie od 29 sierpnia do 12 września 2022 roku, wyniosła 434 tys. osób. Przełożyło się to na 4,80 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,15 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 5,75 proc. w grupie 16-59. Program emitowany jest sześć razy w tygodniu - od poniedziałku do piątku oraz w niedziele około godz. 22.00.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najwyższą widownię dotychczas zgromadził pierwszy odcinek show, który śledziło 572 tys. osób.
W porównaniu do nadawanej rok temu czwartej odsłony widownia widowiska spadła o 166 tys. widzów. „Love Island. Wyspa miłości 4” w okresie od 30 sierpnia do 17 września 2021 roku śledziło 600 tys. osób. Przełożyło się to na 6,52 proc. udziału w 4+, 10,26 proc. w 16-49 oraz 7,93 proc. w grupie 16-59.
Format „Love Island” powstał w Wielkiej Brytanii. Uczestnikami projektu są single i singielki w wieku od 18 do 35 lat, którzy w programie chcą znaleźć miłość lub przeżyć przygodę.
Polską odsłonę prowadzi modelka i prezenterka telewizyjna Karolina Gilon.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 8,19 proc.
Dołącz do dyskusji: „Love Island" w Polsacie z widownią mniejszą o 166 tys. osób