Louis Vuitton zatrudnia gwiazdę „Squid Game”
Koreańska aktorka Ho-Yeon Jung, znana z roli w „Squid Game” Netfliksa, została ambasadorką reklamową Louis Vuitton.
Ho-Yeon Jung to kolejna gwiazda z Korei Południowej, którą zatrudnił francuski potentat mody. Louis Vuitton współpracuje także ze słynną grupą k-popową BTS.
Dwudziestosiedmioletnia Ho-Yeon Jung zanim zasłynęła rolą w „Squid Game”, pracowała jako modelka. Trafiła nawet do pięćdziesiątki światowych top modelek popularnego serwisu models.com. Wystąpiła w koreańskiej edycji „Top Model”, gdzie w finale zajęła drugie miejsce.
"Vogue" okrzyknął Ho-Yeon Jung mianem „kolejnej top modelki Korei”. Współpracowała z takimi markami jak Chanel, Dolce & Gabbana, Miu Miu, Burberry czy Louis Vuitton.
"Squid Game" hitem Netfliksa
"Squid Game" to nowy serial Netfliksa z Korei Południowej, który zadebiutował na platformie 17 września. Opowiada o grupie pogrążonych w długach Koreańczyków, mogących spłacić zobowiązania dzięki udziałowi w tytułowej grze. Squid Game to seria różnych konkurencji opartych na grach dla dzieci. Zasada jest prosta: kto przegra, ten ginie. Zwycięzca może być tylko jeden i to on wygra miliardy.
Dziewięcioodcinkowy serial w ciągu kilku dni został jednym z najchętniej oglądanych na platformie. Teraz ma szansę stać się najpopularniejszym nieanglojęzycznym serialem w historii Netfliksa. Prognozę tę podziela Ted Sarandos, co-CEO Netfliksa. Jego zdaniem "istnieje duża szansa, że będzie to największy serial w historii [platformy]" - oświadczył podczas wystąpienia na Code Conference.
"Squid Game" stał się na tyle popularny, że Netflix na jeden weekend otworzył w Paryżu sklep pop-up z atrakcjami dla fanów tytułu. W ciągu dwóch dni miłośnicy serialu mogli tam kupić pamiątki, zrobić zdjęcia i zagrać w gry znane z serialu.
Dołącz do dyskusji: Louis Vuitton zatrudnia gwiazdę „Squid Game”