Lokalna telewizja zyskuje w sieci
Amerykańscy telewidzowie są bardziej zaangażowani w lokalneinformacje w porównaniu z innymi medialnymi platformami, ainternetowe serwisy lokalnych stacji są dla nich częstym źródłemnewsów.
Dla 55 procent respondentów uczestniczących w badaniu firmyHearst-Argyle, lokalna telewizja jest najważniejszym źródłeminformacji - informuje serwis MediaPost Publications. Na drugimmiejscu znalazł się tutaj internet (26 procent).
Z kolei internetowe serwisy lokalnych stacji telewizyjnych są powyszukiwarkach najczęściej wykorzystywanymi źródłami w poszukiwaniunajnowszych newsów i informacji pogodowych.
Gorzej wygląda sytuacja lokalnej telewizji na rynku reklamy. Z8,5 miliarda dolarów przeznaczonych w ubiegłym roku na lokalnąreklamę w sieci, zaledwie 9,3 procenta było przeznaczonych nainternetowe witryny lokalnych stacji. Największy udział - 33,4procenta - miały tutaj serwisy lokalnych gazet.
źródło: MediaPost Publications
Raporty
Dołącz do dyskusji: Lokalna telewizja zyskuje w sieci