Linh Peters dyrektorką ds. globalnego marketingu Calvina Kleina
Firma odzieżowa Calvin Klein mianowała Linh Peters na stanowisko dyrektor ds. globalnego marketingu. Zastąpi na nim Marie Gulin-Merle, która kilka miesięcy temu przeszła do Google.
Peters stanowisko dyrektorki ds. globalnego marketingu w Calvin Klein obejmie 2 listopada br. Przez kilka miesięcy stanowisko to było nieobsadzone, odkąd Marie Gulin-Merle odeszła, aby dołączyć do Google jako wiceprezes ds. globalnego marketingu pod koniec 2019 roku.
Peters jako marketingowiec pracowała w takich firmach jak: Starbucks, Ulta Beauty, SpartanNash, Target i Best Buy.
Ostatnio pełniła funkcję wiceprezesa ds. lojalności, partnerstw i produktów oraz marketingu w licencjonowanych sklepach w Starbucks, gdzie nadzorowała program lojalnościowy marki oraz wszystkie cyfrowe strategie zaangażowania konsumentów i marketing.
Dołącz do dyskusji: Linh Peters dyrektorką ds. globalnego marketingu Calvina Kleina