Lewiatan reklamuje się na wiosnę (wideo)
Wystartowała kampania promująca sieć handlową Lewiatan. Została ona przygotowana przez Grupę Effectica i Mindshare Polska.
Kampania wizerunkowa jest skierowana do lokalnej społeczności i prezentuje markę jako dobrego sąsiada, który chętnie przychodzi z pomocą w kwestii zakupu codziennych produktów. W komunikacji podkreślone zostały m.in. szeroki wybór asortymentu, świeżość i regionalność produktów.
Kampania telewizyjna obejmuje stacje z grupy TVN, Polsat, TVP i serwisy VOD, gdzie będzie można zobaczyć spot emitowany w dwóch wersjach – 15-sekundowy (produktowy) i 30-sekundowy (wizerunkowy).
Spoty reklamowe są emitowane w największych stacjach telewizyjnych (TVN, Polsat, TVP) i serwisach VOD. Kampania będzie wspierana działaniami digital i w mediach społecznościowych.
Tydzień później, od 18 marca, ogólnopolskie działania wizerunkowe będą wspierane kampanią produktową, realizowaną w pobliżu sklepów w ramach kanału digital.
W komunikacji wykorzystane zostaną zarówno media społecznościowe, jak i programatyczny model zakupu audience buying.
Za przygotowanie koncepcji kampanii i jej realizację odpowiada Grupa Effectica. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare Polska.
Dołącz do dyskusji: Lewiatan reklamuje się na wiosnę (wideo)