Levi's złapany w sieci
Levi's: Anti-Form w sieci
Już od początku września na stronie marki Levi's® http://www.eu.levi.com/ rozpoczęłą się jesienna internetowa kampania promująca dżinsy 501®Anti-Form.
Świat 501®Anti-Form zaprezentowany został po raz pierwszy zeszłej wiosny. Fani 501® mogli zapoznać się z nim poprzez różne gry i dodatki, a także stworzyć własne wiadomości używając aplikacji Levi's®VMX. W nowej odsłonie sekcja poświęcona dżinsom 501®Anti-Form zostanie lekko odświeżona. Wprowadzone nowe aplikacje pozwolą na lepszą interakcje z marką oraz pomiędzy samymi użytkownikami.
Zmodyfikowana została m.in. znana wszystkim aplikacja - Levi's® Video Mixer (VMX) dostępna na stronie http://www.eu.levi.com/ od wiosny 2004 roku. To innowacyjne narzędzie tworzenia wiadomości video wzbogacono obecnie jeszcze obszerniejszym słownikiem (1000 słów) oraz dodatkowymi filmikami (ponad 4000 video-clipów). Ponadto w nowej aplikacji dostępny będzie też tryb konwersacji, który pozwala na wymianę zdań pomiędzy bohaterami reklam.
Kolejna zupełnie nowa aplikacja - Levi's® Mobile Audio Mixer (MAX) z pewnością zainteresuje użytkowników telefonów komórkowych. Zgromadzone tu ścieżki dźwiękowe i zestawy dźwięków pozwolą fanom "komórek" stworzyć melodie oraz sygnały do własnego aparatu. Levi's® Mobile Audio Mixer dostępny będzie na stronie http://www.eu.levi.com/ od połowy września. Późną jesienią natomiast Levi's® zachęcać będzie do zabawy dźwiękami w gronie przyjaciół.
Nowe oblicze strony internetowej http://www.eu.levi.com/ w sekcji 501® dopasowane zostało do wizerunku oryginalnych dżinsów, jakie promuje. Sam produkt, w kilku wykończeniach, można będzie obejrzeć w umieszczonych tu filmach reklamowych, filmach ukazujących kulisy produkcji spotów reklamowych oraz grach przekazujących ideę świata dżinsów Levi's®Anti-Form.
"Wkroczyliśmy w nową fazę naszej strategii komunikacji cyfrowej koncentrując się na rodzajach zawartości aplikacji i dodatków. Wykorzystując stronę podnosimy wartości marki i budujemy bliższe relacje z naszymi odbiorcami, w sposób jaki tylko cyfrowe media potrafią" - mówi Helen Venge, Digital Marketing Manager firmy Levi's®
na Europę.
Dołącz do dyskusji: Levi's złapany w sieci