Leszek Zaborowski nie kieruje już marketingiem i programem TV Puls
Leszek Zaborowski od 8 listopada br. przestał być dyrektorem ds. marketingu i dyrektorem ds. programowych TV Puls. Odszedł ze stacji po zaledwie pięciu miesiącach pracy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Informację o rozstaniu z Zaborowskim potwierdzili nam oficjalnie przedstawiciele TV Puls, ale przyczyn tej decyzji nie ujawniają.
Leszek Zaborowski jako szef ds. marketingu TV Puls pracował od czerwca br., a p.o. dyrektorem programowym kanału został w sierpniu br. Po jego odejściu nadzór nad marketingiem i programem przejął osobiście prezes i właściciel stacji Dariusz Dąbski.
Zaborowski przed dołączeniem do TV Puls był dyrektorem kanałów na Europę Centralną w Discovery Networks. W przeszłości pracował także w Telewizji Polskiej i Polsacie. - Pan Zaborowski przygotował dla siebie nowe wyzwania na rynku mediowym - tak lakonicznie o jego dalszych planach zawodowych informuje TV Puls.
Dołącz do dyskusji: Leszek Zaborowski nie kieruje już marketingiem i programem TV Puls
Żałuje pieniędzy na ramówkę - trudno, ale niech chociaż daje godne pieniądze kadrze kierowniczej w swojej stacji !!!