Lenovo zaprezentowało nowe logo
Podczas konferencji Lenovo Tech World firma Lenovo przedstawiła nową wersję swojego logotypu. Jego modyfikacja ma odzwierciedlać zmiany, które w ostatnich latach nastąpiły w koncernie.
W nowym logotypie Lenovo nazwa firmy jest zapisana inną czcionką niż w poprzednim, a pierwsza litera jest wielka. Oprócz podstawowej wersji (czarny napis na białym tyle) znak funkcjonuje w kilku dodatkowych, z białą nazwą i tłem w innych kolorach.
Lenovo przekonuje, że nowe logo jest bardziej osobiste, intrygujące i zorientowane na klientów. Ma ono odzwierciedlać ekspansję firmy w ostatnich latach poza branżę produkcji komputerów, m.in. poprzez zrealizowane w ub.r. przejęcia od IBM działu produkującego serwery (więcej na ten temat) oraz Motoroli Mobility (więcej o tym).
Nowy znak ma być w najbliższym czasie sukcesywnie wprowadzany we wszystkich segmentach działalności Lenovo. Nie podano, kto zaprojektował logo.
Dołącz do dyskusji: Lenovo zaprezentowało nowe logo