Lekcja oszczędności z Szymonem Majewskim reklamuje SKO w PKO BP (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamująca internetową ofertę SKO w PKO Banku Polskim. Akcję - z udziałem Szymona Majewskiego - przygotowały agencje DDB i OS3 oraz dom mediowy Universal McCann.
W nowej kampanii SKO w PKO BP Szymon Majewski jako nauczyciel prowadzi w szkole nietypową lekcję oszczędzania. Ma to podkreślać szerokie możliwości, jakie SKO dają dzieciom w internecie.
Przypomnijmy, że relaunch programu SKO - obejmujący skupienie się na internecie - PKO BP przeprowadził wiosną br. (przeczytaj o tym więcej).
Akcja reklamowa obejmuje głównie telewizję, a także internet, outdoor, materiały BTL (ulotki i plakaty, oznakowanie witryn oddziałów PKO BP) oraz prasę (magazyny branżowe dla nauczycieli i dyrektorów). Kreację kampanii przygotowała agencja DDB, za działania w internecie odpowiada dom mediowy OS3 multimedia, a za planownie i zakup mediów - dom mediowy Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: Lekcja oszczędności z Szymonem Majewskim reklamuje SKO w PKO BP (wideo)
A Figurski może faktycznie powinien wystąpić i uczyć jak oszczędzać pieniądze na sushi.