Lekcja angielskiego w kampanii 'Nowa Heyah - No to sru!' (wideo)
Pod hasłem "No to sru!" przebiega kampania reklamująca nową ofertęHeyah. Żartobliwa kreacja pokazuje lekcję języka angielskiego.
Kampania prowadzona pod hasłem "No to sru!" reklamujewprowadzoną przez Heayah ofertę, w której SMS-y w obrębie tej siecisą darmowe, pozostałe kosztują 14 gr., za minutę połączenia nanumery komórkowe i stacjonarne (oprócz Play) płaci się 29 gr, a za100 kB danych pobranych z internetu - 2 gr. Przekaz jest oparty naanimacji pokazującej żartobliwą lekcję angielskiego, którą piesdaje kotu.
Akcja obejmuje telewizję, radio, internet i outdoor. Kreacjękampanii przygotowała agencja reklamowa G7, spot zrealizował domprodukcyjny Platige Image, a planowaniem i zakupem mediów zajął siędom mediowy Starcom.
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: Lekcja angielskiego w kampanii 'Nowa Heyah - No to sru!' (wideo)