Cut The Mustard wygrała digitalową obsługę marki Lech
Marka Lech (Kompania Piwowarska) rozstrzygnęła przetarg na prowadzenie komunikacji w internecie. Wygrała go agencja Cut The Mustard.
W ramach współpracy agencja Cut The Mustard przygotowała nowy sposób podejścia do komunikacji takich marek piwa, jak Lech Premium, Lech Lite, Lech Ice oraz dla aktywacji dodatkowych w ramach prowadzonych działań marketingowych marki.
Cut The Mustard odpowiada również za pełną komunikację i moderację marki w kanałach social media - Facebook, Instagram.
Agencja Cut The Mustard zajmuje się planowaniem i przygotowaniem strategii oraz kreacji, a także pełną realizacją kampanii w duchu digital-first. Wśród klientów agencji znajduje się min. Reebok, Aegon, H&M, Polpharma, Dawtona, PwC MatchBeta, czy L’Oreal.
Nowi klienci
Dołącz do dyskusji: Cut The Mustard wygrała digitalową obsługę marki Lech