Kuprian, Kieszczyński, Ignatowska, Kozłowski i Jaworowska w Walk
Do zespołu agencji Walk PR oraz Walk Social Media, należących do grupy marketingowej Walk, dołączyło pięć nowych osób: Anna Kuprian, Marcin Kieszczyński, Paulina Ignatowska, Bartosz Kozłowski i Maja Jaworowska. Do ich obowiązków należeć będzie realizacja działań PR i e-PR w ramach projektów prowadzonych na rzecz klientów agencji z branży nowych technologii, finansowej, medialnej oraz FMCG.
Anna Kuprian objęła stanowisko account executive w agencji Walk PR. Odpowiadać będzie za tworzenie strategii i prowadzenie działań z zakresu PR dla klientów z branży FMCG. Doświadczenie zawodowe zdobywała w agencji Hill&Knowlton i Advanced PR, prowadząc projekty dla firm z branży FMCG i odzieżowej. Odpowiadała również za koordynację programów CSR m.in. dla branży biomedycznej. W 2011 roku została nominowana do nagrody Young Creatives w kategorii PR.
Marcin Kieszczyński objął stanowisko senior project manager w Walk Social Media. Do jego obowiązków będzie należało opracowywanie strategii działań oraz koordynacja i bieżące zarządzanie projektami komunikacyjnymi online. Od ponad 7 lat związany z branżą marketingową. W dotychczasowej karierze pracował m.in. w Grupie Ogilvy, gdzie koordynował aktywności reklamowe globalnej marki FMCG na 25 rynkach w regionie EMEA. Ostatnio był związany z agencją Heureka, w której odpowiadał za budowanie oraz egzekucję strategii e-marketingowych w zakresie social media dla klientów m.in. z branży ubezpieczeniowej, FMCG i IT.
Paulina Ignatowska dołączyła do zespołu Walk Social Media na stanowisku content designer. W agencji będzie odpowiedzialna za prowadzenie działań z zakresu e-PR i social media. Dotychczas związana z mediami. Przez 3 lata pracowała w TVP2 jako researcher oraz drugi wydawca magazynu „Pytanie na śniadanie”. Doświadczenie zawodowe zdobywała również współpracując z magazynem filmowym "Movie: oraz w firmie fonograficznej QL Music, gdzie odpowiadała m.in. za promocję takich projektów, jak Hey/MTV Unplugged czy UniSexBluse/Kasia Nosowska.
Bartosz Kozłowski w Walk Social Media objął stanowisko account executive. Do jego obowiązków należeć będzie tworzenie strategii i prowadzenie działań z zakresu social media i e-PR oraz technologiczne przygotowanie projektów. Przez ostatnie 2 lata związany z Polskim Radiem, w którym odpowiadał za działania z zakresu marketingu interaktywnego. Tworzył koncepcje promocji i rebrandingu kluczowych produktów nadawcy, takich jak Program Czwarty i moje.polskieradio.pl. Twórca strategii social media dla Pikniku Naukowego, odpowiadał także za akcje specjalne, m.in. kampanię AdWords dla redakcji angielskiej Polskiego Radia. Wcześniej związany był z Grupą Polsat, gdzie zajmował się planowaniem i sprzedażą czasu antenowego.
Maja Jaworowska dołączyła do zespołu Walk Social Media na stanowisku junior account executive. Do jej obowiązków należeć będzie realizacja bieżących działań z zakresu social media i e-PR. Studentka Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim, wolontariuszka, organizatorka imprez street’owych i spektakli Młodzieżowego Teatru Muzycznego.
Dołącz do dyskusji: Kuprian, Kieszczyński, Ignatowska, Kozłowski i Jaworowska w Walk