Kucharz Tomasz Woźniak reklamuje marynaty Krakus (wideo)
Rozpoczęła się telewizyjno-internetowa kampania reklamowa marynat marki Krakus (produkowanych przez Animex) z udziałem kucharza Tomasza Woźniaka. Akcję przygotowały i realizują firmy Publicis Poland, Digital Wonderland, Papaya Films i MEC.
W reklamach Tomasz Woźniak podkreśla, że marynaty Krakus spełniają jego podwyższone wymagania, które wynosi ze swojej pracy: są bardzo smaczne i można je podawać zarówno na gorąco, jak i na zimno.
Celem kampanii jest poszerzenie grupy docelowej marki Krakus o młode osoby.
Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (spot emitowany w kanałach z oferty TVP, TVN i Polsatu) oraz internecie (m.in. cztery klipy z przepisami kulinarnymi dotyczącymi marynat umieszczone na youtube’owym kanale marki Krakus).
Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis Poland, spot telewizyjny wyprodukował dom produkcyjny Papaya Films, a klipy internetowe zrealizowała agencja Digital Wonderland. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: Kucharz Tomasz Woźniak reklamuje marynaty Krakus (wideo)