Kuba Wojewódzki wystąpi w dziewięciu reklamach Play
W kampanii „Testuj smartfona” w Play zostanie wykorzystanych dziewięć różnych spotów oraz trzy layouty z udziałem Kuby Wojewódzkiego. Akcję przygotowały i realizują firmy Grey Group, Tank Production, Orka, Mediacom i K2.
W wszystkich reklamach oferty „Testuj smartfona” w Play Kuba Wojewódzki będzie rozmawiał z samym sobą. - Nie chcieliśmy działać w poprzek jego wizerunku, więc utrzymaliśmy konwencję zaczepnego wywiadu, którą posługuje się on mistrzowsko - uzasadnia Katarzyna Sośnierz, creative director agencji Grey Group, która przygotowała kreację tej kampanii.
>>> Kuba Wojewódzki w pierwszej reklamie Play (wideo)
Na razie emitowany jest pierwszy spot. Kolejne mają pojawić się już w weekend. Przedstawiciele operatora sieci Play nie ujawniają, jak długo potrwa ta kampania.
Cała akcja od 10 sierpnia oprócz telewizji obejmuje kino, prasę, internet oraz outdoor (citylighty). Na potrzeby kampanii Grey Group przygotowała dziewięć reklam telewizyjnych oraz trzy key visuale graficzne. Produkcją spotów zajęła się firma Tank Production, a postprodukcją - studio Orka. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom, a za działania w internecie - agencja K2.
>>> Kuba Wojewódzki w jesiennym spocie TVN (wideo)
Dołącz do dyskusji: Kuba Wojewódzki wystąpi w dziewięciu reklamach Play