SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Kuba Wojewódzki” liderem, ale stracił 240 tys. widzów

Najnowszą 22. serię „Kuby Wojewódzkiego” oglądało średnio 1,04 mln osób, czyli o 240 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. TVN w czasie emisji programu był liderem w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 12,89 mln zł.

Kuba Wojewódzki, fot. TVN Kuba Wojewódzki, fot. TVN

Premierowe odcinki 22. serii „Kuby Wojewódzkiego” na antenie TVN oglądać można było we wtorki o godz. 22.30, w okresie od 14 lutego do 23 maja br. Właśnie zakończoną serię programu oglądało średnio 1,04 mln osób, co zapewniło stacji 11,14 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 15,89 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,44 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów zgromadził finałowy odcinek program, pokazany wyjątkowo o godz. 21.30. Oglądało go 1,26 mln widzów. Gościli w nim: Monika Brodka, Tomek Organek i Piotr Rogucki.

W porównaniu do emitowanej rok temu 20. serii, widownia „Kuby Wojewódzkiego” spadła o 240 tys. osób. Wówczas format oglądało średnio 1,28 mln osób, a udział TVN wynosił wtedy 13,68 proc. w 4+ oraz 16,88 proc. w 16-49.

TVN w paśmie nadawania programu Kuby Wojewódzkiego był liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajęła TVP2, emitująca wówczas gł. „Magazyn Expressu Reporterów” oraz filmy dokumentalne, co przełożyło się na 10,12 proc. udziału. Trzeci był Polsat (filmy fabularne i „Niania w wielkim mieście”; 7,96 proc.), a czwarta - TVP1 (gł. filmy i „CSI: Las Vegas”; 5,37 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 przewaga TVN nad pozostałymi konkurentami była już zdecydowanie wyższa.

Kolejny sezon programu Kuby Wojewódzkiego widzowie TVN zobaczą w jesiennej ramówce br.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w sierpniu br. wyniósł 9,51 proc.

Dołącz do dyskusji: „Kuba Wojewódzki” liderem, ale stracił 240 tys. widzów

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bas
Stara formuła stary prowadzący niezmiennie wkurzający chichot na poziomie falsetu . Od dawna nic nowego.
0 0
odpowiedź
User
Pix
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w sierpniu br. wyniósł 9,51 proc.

Cholera, przespałem lato...:/
0 0
odpowiedź