„Kuba Wojewódzki” liderem, ale stracił 240 tys. widzów
Najnowszą 22. serię „Kuby Wojewódzkiego” oglądało średnio 1,04 mln osób, czyli o 240 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. TVN w czasie emisji programu był liderem w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 12,89 mln zł.
Premierowe odcinki 22. serii „Kuby Wojewódzkiego” na antenie TVN oglądać można było we wtorki o godz. 22.30, w okresie od 14 lutego do 23 maja br. Właśnie zakończoną serię programu oglądało średnio 1,04 mln osób, co zapewniło stacji 11,14 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 15,89 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,44 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów zgromadził finałowy odcinek program, pokazany wyjątkowo o godz. 21.30. Oglądało go 1,26 mln widzów. Gościli w nim: Monika Brodka, Tomek Organek i Piotr Rogucki.
W porównaniu do emitowanej rok temu 20. serii, widownia „Kuby Wojewódzkiego” spadła o 240 tys. osób. Wówczas format oglądało średnio 1,28 mln osób, a udział TVN wynosił wtedy 13,68 proc. w 4+ oraz 16,88 proc. w 16-49.
TVN w paśmie nadawania programu Kuby Wojewódzkiego był liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajęła TVP2, emitująca wówczas gł. „Magazyn Expressu Reporterów” oraz filmy dokumentalne, co przełożyło się na 10,12 proc. udziału. Trzeci był Polsat (filmy fabularne i „Niania w wielkim mieście”; 7,96 proc.), a czwarta - TVP1 (gł. filmy i „CSI: Las Vegas”; 5,37 proc.).
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 przewaga TVN nad pozostałymi konkurentami była już zdecydowanie wyższa.
Kolejny sezon programu Kuby Wojewódzkiego widzowie TVN zobaczą w jesiennej ramówce br.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w sierpniu br. wyniósł 9,51 proc.
Dołącz do dyskusji: „Kuba Wojewódzki” liderem, ale stracił 240 tys. widzów
Cholera, przespałem lato...:/